курс LEVEL+

Створення 3D
моделей для GameDev

  • Створення стилізованих ігрових персонажів в ZBrush
  • Скульптингом високодеталізованих 3D-моделей
  • UV, оптимізація під ігрові движки

Cтарт: 13 серпня

Дізнатись детальніше

Тривалість

144 годин, 24 тижні

Розклад

Пн, Пт, 18.00-21.00

Вартість

6 платежів по 3390 грн

ЧИМ ЗАЙМАЄТЬСЯ
3D-художник?

Моделює і візуалізує об'ємні об'єкти різної складності, створює персонажів для комп'ютерних ігор, кіно, анімації.

Курс розроблений для початківців: ти пройдеш повний цикл створення моделей різної складності від ідеї до фінальної візуалізації. Освоїти основи 3D-моделювання, текстурування і рендери. Розберешся в Пайплайн ігр та кіно, виробництві комп'ютерної графіки (CG) в Autodesk Maya, Autodesk 3ds Max, Substance Painter, ZBrush. Після закінчення навчання зможеш створювати моделі ігрових персонажів і об'єктів оточення.

На курсі тебе чекає

Інтенсивна практика і розбір домашніх завдань
Допомога з працевлаштуванням, оформлення резюме, підбір вакансій і підготовка до співбесіди
4 проекти в портфоліо, які ти презентуєш експертами потенційним роботодавцям
Можливість онлайн навчання
+ Відеозаписи всіх занять

Після курсу ти зможеш

  • Створювати 3D-моделі в 3ds Max і ZBrush для комп'ютерних і мобільних ігор

  • Створювати єдине якісне зображення за допомогою відрендерених зображень і рендер-елементів

  • Працювати з концептами, кистями і масками. Розуміти основні алгоритми роботи з концептом. Правильно візуально розділяти елементи об'єкта.

  • Створювати і настроювати текстури і матеріали в Substance Painter, і робити фінальний рендер

  • Розбиратися в вимогах до 3D-моделі в ігровій індустрії (GameDev) і готувати моделі під конкретні ігрові движки

  • Використовувати різні техніки і методи ліплення, а також безліч інструментів і підбирати відповідні, для створення реалістичних 3D-персонажів і ігрового оточення

Програма курсу

6
місяців інтенсивних практичних занять
5
етапів гейм-дизайну
6
топових програм необхідних 3D-художнику
12
робот для твого портфоліо

Програма навчання

Введення і основні поняття
  • Основні поняття 3D-графіки і області застосування
  • Функції 3D-художника в команді
  • Можливості для кар'єрного зростання 3D-художника
Знайомство з ZBrush
  • Робота з інтерфейсом ZBrush
  • Налаштування робочого простору. Навігація в ZBrush
  • Стандартні примітиви і їх додавання
  • Основні інструменти, кисті функцію DynaMesh. Робота з маскою
  • Вивчення геометрії в ZBrush. Тонкощі вибору робочого шейдера в ZBrush
  • Можливість симетричного скульптінга
  • Створення моделей в ZBrush
3ds Max и V-Ray
  • Робота з інтерфейсом 3ds Max і V-Ray
  • Налаштування робочого простору. Навігація в ZBrush
  • Моделювання окремих елементів в 3ds Max і робота з сіткою
  • Тонкощі роботи з GIZMO
  • Налаштування визуализатора V-Ray
  • Особливості рендеринга в V-Ray
  • Вибору різних алгоритмів для прорахунку відображення і переотражения глобального освітлення
Робота з концептом
  • Аналіз форм об'єктів за допомогою Adobe Photoshop
  • Відтворювати 2D картинки в 3D-графіці
Ретопологія (Retopology)
  • Оптимізація геометрії 3D моделі під вимоги GameDev
  • Інструменти для ретопологіі
  • Створення ретопологіі в Maya
Матеріали, текстурування і способи візуалізації об'єктів
  • Текстерно координати, способи контролю
  • Використання плагіна Unwrap Pro для створення текстурних координат
  • Варіанти текстурирования об'єктів
  • Створення карт текстур і карт нормалей з подальшим експортом в інші програми
  • Способи візуалізації об'єктів в Substance Painter і 3ds Max + V-ray
Створення Hi Poly і Low Poly моделей
  • Що таке Hi Poly і Low Poly моделі
  • Для чого потрібні Hi Poly і Low Poly моделі
  • Особливості створення Hi Poly і Low Poly моделей
UV - розгортка
  • Що таке розгортка, навіщо вона потрібна
  • Правильна упаковка текстурних координат
Запікання різних карт (Bake)
  • Что собой представляет процесс запекания
  • Для чего нужны карты: normal, curvature, AO
  • Как и где лучше запекать карты
Текстурирование с помощью Substance Painter
  • Робота з матеріалами та ефектами
  • Знайомство і робота з Substance Painter
Композітінг своїх рендерів в Adobe Photoshop
  • Що таке рендер і для чого він потрібен
  • Основи композітінга
  • Як створити свій гарний рендер
Основи анімації в 3ds Max
  • Створення своїх аніматіки, і що таке аніматік
  • Для чого потрібен аніматік
  • Робота з ключами анімації
Рендер в Substance Painter
  • Розглянемо особливості рендеру
  • Огляд можливостей експорту текстур
  • Додавання постеффекти на рендер

Хто читає?

Даниил Зиневич

VFX-artist, 3D-artist, 3D-modeler

Моё профессиональное развитие как тридешника никогда не стоит на месте. Я всегда акцентирую внимание на своих навыках в области: моделирования, скульптинга, визуализации, развертки 3D-моделей и т.д.; и стремлюсь их развивать, а так же делиться этим с другими.

Приклади проектів, які
ти зробиш під час навчання

Ти засвоїш

програми та інструменти

Допомога в працевлаштуванні

Кожен випускник отримує допомогу і підтримку від кар'єрного консультанта Level Up

  • Допомога в складанні IT-резюме та проходження співбесіди
  • Індивідуальні консультації з пошуку роботи та розвитку кар’єри
  • Регулярне інформування про відкриті вакансії від наших компаній-партнерів
  • Безкоштовні відвідування івентів по soft skills і зустрічей c HR компаній для всіх студентів

Початок курсу

13 серпня

Тривалість

144 годин, 24 тижні

Розклад

Пн, Пт, 18.00-21.00

Вартість

6 платежів по 3390 грн

Чекаємо на тебе