КУРС LEVEL+

Розробка ігор на Unity

Підніми свій рівень в створенні ігор на движку UNITY

Cтарт: червень

Тривалість

20 тижнів, 120 годин

Розклад

Вт 18:30-20:30, Сб 9:00-13:00

Вартість

5 платежів по 3190 грн

Разработка
игр на Unity

О курсе

Інтенсивний курс навчить створювати гри з нуля, використовуючи популярну платформу для 2D і 3D-ігор. Unity 3D - сучасний популярний і безкоштовний движок, який дозволяє розробляти гри під різні ОС.

За статистикою, майже 47% всіх ігор створюються саме на Unity і її використовують Blizzard, Disney і NASA.

Unity

Розробник ігор на

або Unity програміст створює і розробляє комп'ютерні ігри та програми під різні ОС і ігрові консолі. Він працює у великій ігровій компанії, маленькій студії або на фрілансі. Розробник ігор - одна з найцікавіших і найпривабливіших професій в IT-індустрії.

Заробітня плата

програміста Unity3D

від 700$

до 2000$

(за даними dou.ua)

Всього один клік

unity sample

до початку кар'єри розробника ігор на Unity!

Новачок

Отримайте перспективну професію і почніть свою кар'єру в розробці ігор

Програміст

Навчіться створювати комп'ютерні ігри на платформі Unity

Розробник ігор

Освойте додатковий інструмент і розширте основний стек технологій

Новачок

Отримайте перспективну професію і почніть свою кар'єру в розробці ігор

Програміст

Навчіться створювати комп'ютерні ігри на платформі Unity

Розробник ігор

Освойте додатковий інструмент і розширте основний стек технологій

Зверніть увагу!
На курс Розробка ігор на Unity зараховуються слухачі, які пройшли навчання на курсіОснови програмування, або успішно пройшли перевірку.

Курс включає в себе

Unity
Особливості платформи і основні компоненти
C# та .NET
Основи програмування та філософія .NET
ООП
Об'єктно-орієнтоване програмування та Unity
Сцени
Робота над створенням ігрової сцени і рівня
Анімація персонажа
Створення та переміщення ігрового персонажа
Інтерфейс гри
Інтерфейс гри

Знання та навички

  • Навчитесь розробляти гри на платформі Unity і компонувати елементи
  • Вивчите особливості ООП, мови програмування C # і платформи .NET
  • Зможете пропрацювати логіку гри, програмувати її та створювати персонажів
  • Познайомитеся з особливостями фізики і переміщення персонажів в 3D, навчитеся додавати супровідний аудіо
  • Створите власну гру під Android і опублікуєте її в GooglePlay
  • Дізнаєтеся про етапи розробки ігор і зможете планувати свою роботу
  • Отримаєте навички командної роботи, які цінуються в ігровій індустрії
  • Навчитесь складати CV і підготуватися до співбесіди на вакансію Junior Unity Developer

Програма навчання

1. Основи розробки на мові програмування C#
  • Введення в основи програмування, філософія платформи .NET. Дізнаємося про змінних, визначених типах даних. Навчимося керувати потоком виконання за допомогою умовних операторів і циклів.
  • Створення текстового квесту на основі вивченого матеріалу
  • Дізнаємося для чого потрібні методи, з параметрами без, перевантажимо їх. Як користуватися Awake і Start, два методу ініціалізації в Unity. Вивчимо як проводити зміни в кожному кадрі гри з методами Update і FixedUpdate.
  • За допомогою вивченого матеріалу напишемо кілька скриптів з методами по пересуванню, обертанню і зміни масштабу об'єкта. Також виправимо «фічу» залежно від швидкості роботи комп'ютера
  • Познайомимося з більш складними типами даних, такими як перерахування, масиви. Дізнаємося про корутінамі. Основи векторної математики
  • Для створеного об'єкта створимо стрілянину чергою (застосування багатовимірного масиву), використовуючи при цьому метод Invoke для того що б трохи відсунути момент стрілянини (імітація мініган)
2. ООП – C#
  • Лекція: що собою представляє складний тип даних - клас. Конструктори класу. Познайомимося з методами взаємодії між скриптами в Unity3D
  • Практика: створимо новий тип даних (клас) - персонаж. Наділимо його деякими властивостями посредствам методів
  • Лекція: анонімні типи, структури, часткові класи, статичні класи, клас monobehaviour.
  • Практика: приклади роботи з новими типами.
  • Лекція: Перша парадигма ООП - Спадкування. Дізнаємося про типах успадкування, успадкування реалізації і інтерфейси
  • Практика: на основі попереднього класу - персонаж - створимо спадкоємців: головного персонажа, NPC, кілька варіантів ворогів, кілька другорядних персонажів, а також кілька «Боссів». Додамо нові методи.
  • Лекція: дізнаємося про індексатора і властивості, статичних змінних, методах і класах.
  • Практика: створимо перший варіант запікання світла і тіней використовуючи статичні об'єкти.
  • Лекція: Друга парадигма ООП - Поліморфізм.
  • Практика: вдосконалюємо наш клас - персонаж.
  • екція: дізнаємося про зубчасті масиви, списках і словниках. Де і коли їх краще використовувати.
  • Практика: приклади на основі вивченого матеріалу.
  • Лекція: делегатів І події. Дізнаємося, як в Unity реалізована система подій.
  • Практика: створимо меню, створимо реакцію гри на події (частина 1).
  • Лекція: нарощуємо м'язи. Лінійна інтерполяція, активація ігрового об'єкта, динамічне знищення об'єктів, кватерніони, атрибути, розширення методів, простору імен. Також поговоримо про збірки, рішеннях і способах організації проектів в Unity3D. Побудова виконуваних файлів для різних платформ.
  • Практика: приклади на основі вивченого матеріалу. Кращі практики по скріптованія, подивимося, як це роблять на комерційних проектах.
3. Шейдери
  • Практика: напишемо свою варіацію шейдера відображення для створення отзеркаліванія.
4. Створення 3D сцени-рівня
  • Лекція: дізнаємося про способи створення ігрової сцени. Про програмні засоби динамічного створення об'єктів в сцені. Більш детально поговоримо про світло і тіні, запіканні світла і тіней. Про програмних засобів управління головним персонажем як за допомогою клавіатури і миші, так і за допомогою геймпада.
  • Практика: за допомогою написаного сценарію створимо сцену і об'єкти в ній, реалізуємо просте управління персонажем як за допомогою клавіатури і миші, так і за допомогою геймпада. Створимо ще одну сцену, де реалізуємо кімнату з реалістичним світлом і тінями. «Запечём» їх.
5. GUI для 3D гри
  • Лекція: дізнаємося про IMGUI, про спосіб компонування і імпорті елементів UI. Поговоримо про програмування інтерактивного UI. Реакція гри у відповідь на події (частина 2).
  • Практика: створимо спливаюче вікно, напишемо скрипт завдання значень за допомогою повзунка і полів введення. Створимо динамічне меню, елементи якого будуть змінюватися, в залежності від подій, що виникають в грі.
6. Переміщення і анімація головного персонажа
  • Лекція: поговоримо про положеннях камер на сцені, про елементах управління рухом, пов'язаних з камерами. Дізнаємося, як анімувати головного персонажа.
  • Практика: код, керуючий контролером-аніматором.
7. Фізика. Створення погодних ефектів. Створення магії.
  • Практика: код, розпізнання поверхонь з урахуванням країв і схилів для головного персонажа. Створимо реалістичний дощ і сніг, а також красиві ефекти магії за допомогою системи частинок
8. Звукові ефекти і музика
  • Лекція: дізнаємося про формати файлів, поговоримо про способи відтворення і зміни звукових ефектів в різних зонах, таких як в печері або воді.
9. Створення внутріігрового відео (кат-сцена)
  • Практика: створимо кілька кат-сцен, обліт готової сцени, сцена з головним героєм (спробуємо також озвучити його).
10. Виходимо в мережу
  • Створимо відкриту сцену, де реалізуємо код управління погодою. Зведення погоди будемо качати з інтернету, попутно розібравши два основні формати - XML і JSON. Також, в залежності від погоди будемо застосовувати раніше створений ефект дощу або снігу.
11. Розробка гри
  • Створення прототипу гри (визначається тип гри, виходячи з переваг учнів), створення діздока. Визначаємо хто за яку частину в майбутню гру відповідає, розподіл командних ролей.
  • Виходячи з типу гри, визначаємо необхідний контент, починаємо займатися прототіпірованії рівнів. Познайомимося з командною роботою з використанням GIT (Основні команди для командної роботи)
  • Продовження прототипирования рівнів
  • На основі прототипу гри частина команди працює над заповненням реального концепт-арту замість прототипів. Частина команди працює над призначеним для користувача інтерфейсом, частина над персонажами і їх поведінкою, частина над звуками і музикою
  • Завершення проекту. Підготовка гри для різних платформ, особливості випуску гри в різні магазини (Play Market, Windows Store ...). В кінцевому підсумку викладемо гру на популярні онлайн магазини без монетизації.

Хочеш подивитися відеозапис
одного заняття?

Спікер

Андрій Чижов

Unity developer

  • – в 2009 році почав працювати в ігровій компанії HTE, розробляв онлайн-ігри для браузерів
    пропрацював там до 2012 року.
  • – з 2013 працював в компанії над іграми для соціальних мереж ВКонтакте, “Одноклассники” mail.ru – в компанії webSource
  • – c 2014 по 2019 працював в компанії-видавця, Renatus розробляючи платформу для ігор і запускал проекти для таких платформ як: FB, iOs, android, amazone і для інших платформ

Фишки

Безкоштовний курс English

Екскурсії в кращі Design-студії Дніпра

Нетворкінг і відкриті meetups від провідних дизайнерів міста

Відкрита захист проектів за участю HR і потенційних роботодавців

Допомога в працевлаштуванні

Кожен випускник отримує допомогу і підтримку кар'єрного консультанта Level Up

  • Допомога в складанні IT-резюме та проходження співбесіди
  • Індивідуальні консультації з пошуку роботи та розвитку кар'єри
  • Регулярне інформування про відкриті вакансії від наших компаній-партнерів
  • Безкоштовні відвідування івентів по soft skills і зустрічей c HR компаній для всіх студентів

Початок курсу

червень

Тривалість

20 тижнів, 120 годин

Розклад

Вт 18:30-20:30, Сб 9:00-13:00

Вартість

5 платежів по 3190 грн

Чекаємо на тебе