Unity
Розробник ігор на
або Unity програміст створює і розробляє комп'ютерні ігри та програми під різні ОС і ігрові консолі. Він працює у великій ігровій компанії, маленькій студії або на фрілансі. Розробник ігор - одна з найцікавіших і найпривабливіших професій в IT-індустрії.
Заробітня плата
програміста Unity3D
від 700$
до 2000$

Новачок
Отримайте перспективну професію і почніть свою кар'єру в розробці ігор
Програміст
Навчіться створювати комп'ютерні ігри на платформі Unity
Розробник ігор
Освойте додатковий інструмент і розширте основний стек технологій
Зверніть увагу!
На курс Розробка ігор на Unity зараховуються слухачі,
які пройшли навчання на курсіОснови програмування, або успішно пройшли перевірку.
Знання та навички
- Навчитесь розробляти гри на платформі Unity і компонувати елементи
- Вивчите особливості ООП, мови програмування C # і платформи .NET
- Зможете пропрацювати логіку гри, програмувати її та створювати персонажів
- Познайомитеся з особливостями фізики і переміщення персонажів в 3D, навчитеся додавати супровідний аудіо
- Створите власну гру під Android і опублікуєте її в GooglePlay
- Дізнаєтеся про етапи розробки ігор і зможете планувати свою роботу
- Отримаєте навички командної роботи, які цінуються в ігровій індустрії
- Навчитесь складати CV і підготуватися до співбесіди на вакансію Junior Unity Developer
Програма навчання
1. Основи розробки на мові програмування C#
- Введення в основи програмування, філософія платформи .NET. Дізнаємося про змінних, визначених типах даних. Навчимося керувати потоком виконання за допомогою умовних операторів і циклів.
- Створення текстового квесту на основі вивченого матеріалу
- Дізнаємося для чого потрібні методи, з параметрами без, перевантажимо їх. Як користуватися Awake і Start, два методу ініціалізації в Unity. Вивчимо як проводити зміни в кожному кадрі гри з методами Update і FixedUpdate.
- За допомогою вивченого матеріалу напишемо кілька скриптів з методами по пересуванню, обертанню і зміни масштабу об'єкта. Також виправимо «фічу» залежно від швидкості роботи комп'ютера
- Познайомимося з більш складними типами даних, такими як перерахування, масиви. Дізнаємося про корутінамі. Основи векторної математики
- Для створеного об'єкта створимо стрілянину чергою (застосування багатовимірного масиву), використовуючи при цьому метод Invoke для того що б трохи відсунути момент стрілянини (імітація мініган)
2. ООП – C#
- Лекція: що собою представляє складний тип даних - клас. Конструктори класу. Познайомимося з методами взаємодії між скриптами в Unity3D
- Практика: створимо новий тип даних (клас) - персонаж. Наділимо його деякими властивостями посредствам методів
- Лекція: анонімні типи, структури, часткові класи, статичні класи, клас monobehaviour.
- Практика: приклади роботи з новими типами.
- Лекція: Перша парадигма ООП - Спадкування. Дізнаємося про типах успадкування, успадкування реалізації і інтерфейси
- Практика: на основі попереднього класу - персонаж - створимо спадкоємців: головного персонажа, NPC, кілька варіантів ворогів, кілька другорядних персонажів, а також кілька «Боссів». Додамо нові методи.
- Лекція: дізнаємося про індексатора і властивості, статичних змінних, методах і класах.
- Практика: створимо перший варіант запікання світла і тіней використовуючи статичні об'єкти.
- Лекція: Друга парадигма ООП - Поліморфізм.
- Практика: вдосконалюємо наш клас - персонаж.
- екція: дізнаємося про зубчасті масиви, списках і словниках. Де і коли їх краще використовувати.
- Практика: приклади на основі вивченого матеріалу.
- Лекція: делегатів І події. Дізнаємося, як в Unity реалізована система подій.
- Практика: створимо меню, створимо реакцію гри на події (частина 1).
- Лекція: нарощуємо м'язи. Лінійна інтерполяція, активація ігрового об'єкта, динамічне знищення об'єктів, кватерніони, атрибути, розширення методів, простору імен. Також поговоримо про збірки, рішеннях і способах організації проектів в Unity3D. Побудова виконуваних файлів для різних платформ.
- Практика: приклади на основі вивченого матеріалу. Кращі практики по скріптованія, подивимося, як це роблять на комерційних проектах.
3. Шейдери
- Практика: напишемо свою варіацію шейдера відображення для створення отзеркаліванія.
4. Створення 3D сцени-рівня
- Лекція: дізнаємося про способи створення ігрової сцени. Про програмні засоби динамічного створення об'єктів в сцені. Більш детально поговоримо про світло і тіні, запіканні світла і тіней. Про програмних засобів управління головним персонажем як за допомогою клавіатури і миші, так і за допомогою геймпада.
- Практика: за допомогою написаного сценарію створимо сцену і об'єкти в ній, реалізуємо просте управління персонажем як за допомогою клавіатури і миші, так і за допомогою геймпада. Створимо ще одну сцену, де реалізуємо кімнату з реалістичним світлом і тінями. «Запечём» їх.
5. GUI для 3D гри
- Лекція: дізнаємося про IMGUI, про спосіб компонування і імпорті елементів UI. Поговоримо про програмування інтерактивного UI. Реакція гри у відповідь на події (частина 2).
- Практика: створимо спливаюче вікно, напишемо скрипт завдання значень за допомогою повзунка і полів введення. Створимо динамічне меню, елементи якого будуть змінюватися, в залежності від подій, що виникають в грі.
6. Переміщення і анімація головного персонажа
- Лекція: поговоримо про положеннях камер на сцені, про елементах управління рухом, пов'язаних з камерами. Дізнаємося, як анімувати головного персонажа.
- Практика: код, керуючий контролером-аніматором.
7. Фізика. Створення погодних ефектів. Створення магії.
- Практика: код, розпізнання поверхонь з урахуванням країв і схилів для головного персонажа. Створимо реалістичний дощ і сніг, а також красиві ефекти магії за допомогою системи частинок
8. Звукові ефекти і музика
- Лекція: дізнаємося про формати файлів, поговоримо про способи відтворення і зміни звукових ефектів в різних зонах, таких як в печері або воді.
9. Створення внутріігрового відео (кат-сцена)
- Практика: створимо кілька кат-сцен, обліт готової сцени, сцена з головним героєм (спробуємо також озвучити його).
10. Виходимо в мережу
- Створимо відкриту сцену, де реалізуємо код управління погодою. Зведення погоди будемо качати з інтернету, попутно розібравши два основні формати - XML і JSON. Також, в залежності від погоди будемо застосовувати раніше створений ефект дощу або снігу.
11. Розробка гри
- Створення прототипу гри (визначається тип гри, виходячи з переваг учнів), створення діздока. Визначаємо хто за яку частину в майбутню гру відповідає, розподіл командних ролей.
- Виходячи з типу гри, визначаємо необхідний контент, починаємо займатися прототіпірованії рівнів. Познайомимося з командною роботою з використанням GIT (Основні команди для командної роботи)
- Продовження прототипирования рівнів
- На основі прототипу гри частина команди працює над заповненням реального концепт-арту замість прототипів. Частина команди працює над призначеним для користувача інтерфейсом, частина над персонажами і їх поведінкою, частина над звуками і музикою
- Завершення проекту. Підготовка гри для різних платформ, особливості випуску гри в різні магазини (Play Market, Windows Store ...). В кінцевому підсумку викладемо гру на популярні онлайн магазини без монетизації.
Хочеш подивитися відеозапис
одного заняття?
Спікер
Фишки
Безкоштовний курс English
Екскурсії в кращі Design-студії Дніпра
Нетворкінг і відкриті meetups від провідних дизайнерів міста
Відкрита захист проектів за участю HR і потенційних роботодавців
Допомога в працевлаштуванні
Кожен випускник отримує допомогу і підтримку кар'єрного консультанта Level Up
Допомога в складанні IT-резюме та проходження співбесіди
Індивідуальні консультації з пошуку роботи та розвитку кар'єри
Регулярне інформування про відкриті вакансії від наших компаній-партнерів
Безкоштовні відвідування івентів по soft skills і зустрічей c HR компаній для всіх студентів
Початок курсу
червень
Тривалість
20 тижнів, 120 годин
Розклад
Вт 18:30-20:30, Сб 9:00-13:00
Вартість
5 платежів по 3190 грн