3D-моделювання

Професія

3D Artist

  • З нуля опануєш професію 3D Artist
  • Зробиш модель по повному пайплайну як в ААА проектах
  • Осволодієш додатковим інструментарієм для створення реалістичних 3D моделей

Cтарт: 7 жовтня

Записатися

Тривалість

96 годин, 16 тижнів

Розклад

Ср 19:00-21:00, Нд 15:30-19:30

Вартість

4 платежі по 3290 грн

Чим займається 3D ARTIST?

3D ARTIST – це фахівець, який розробляє та створює реальні або віртуальні об’єкти у тривимірному просторі.

Освоївши цю спеціальність, можна в подальшому розвиватися і стати успішним 3D-дизайнером в сфері візуалізації або анімації.

За даними сайту dou.ua

Що буде у курсі

4 місяці інтенсивної практики

Ти отримаєш усі необхідні навички для роботи та на практиці пройдеш усі етапи розробки дизайн-продукту

5 етапів мислення 3D художника

Навчишся створювати інноваційний продукт, який буде привабливим для користувача та ефективно вирішувати проблеми бізнесу

10 топових програм, необхідних 3D художнику

Освоїш прийоми роботи з графічними редакторами, навчишся створенню ефектів, анімації інтерфейсів та їх інтеграції у проект

Випускний проект для твого портфоліо

Пройдеш всі етапи розробки дизайну продукту. Навчишся працювати з замовником та успішно презентувати свій продукт.

У результаті курсу ти

Пройдеш практику роботи з програмою Autodesk MAYA що дозволить тобі у майбутньому працювати у будь-якому 3D редакторі

Опануєш принципи текстурування, вимоги та особливості перенесення структур у движок UE4

Розберешся у принципах роботи платформи UE4 та познайомишся з особливостями завантаження моделі у движок.

На практиці вивчиш як перенести деталізацію з високо-полігональних моделей на низько-полігональні.

Знання та навички

  • Правильна робота з референсами
  • Побудова сітки з гарною топологією
  • Робота з інтерфейсом MAYA
  • Правильна організація проекту
  • Знання базових принципів оптимізації
  • Опрацювання правильної форми
  • Розробка моделей для движка UE4
  • Навички командної роботи
  • Дотримання поставлених термінів
  • Досвід та розуміння процесу створення 3D моделей
  • Знання базових принципів анімації
  • Впровадження 3D об’єктів в ігровий движок, налаштування матеріалів

Тиопануєш

програми та інструменти

Роботи наших студентівЧерез 4 місяці твоя робота буде тут

Програма навчання

1. Вступ та основні поняття
  • Основні поняття
  • Області використання
  • Огляд ринку програмного забезпечення
2. Знайомство з Autodesk MAYA
  • Робота з інтерфейсом MAYA. Правильна організація проекту
  • Створення моделей MAYA
  • Основні інструменти
3. High Poly, створення моделей
  • Види 3D моделювання
  • Складні моделі та способи їх створення
  • Високополігональне моделювання
  • Поглиблене моделювання
  • Створення складних об’єктів
4. Retopology
  • Що таке ре топологія, навіщо вона потрібна
  • Інструменти для ре топології
  • Програмне забезпечення для ре топології
5. UV розгортка
  • Важливі моменти при створенні розгортки
  • Texel density. Навіщо потрібний та як його застосовувати
  • Правильна упаковка
6. Запічка (Bake)
  • Особливості використання карт нормалей
  • Основні фактори, які впливають на запікання КН
  • Рішення проблем, які часто виникають при запіканні КН
  • Типи КН
7. Текстурування за допомогою Substance Painte
  • Налаштування Substance Painte
  • Робота з матеріалами та ефектами
8. Розуміння основ ригингу
  • Розуміння основ ригингу
  • Інструменти Constraint
9. Освітлення
  • Процес рендерингу та встановлення рендеру V-Ray
  • Опанування процесу рендерингу сцени
  • Вбудовані та зовнішні програми рендерингу у MAYA
10. Як підготувати модель для 3D друку
  • Види пластика
  • Нюанси моделювання для 3D принтерів
11. Основи анімації MAYA
  • Типи анімації
  • Анімація із використанням ключових кадрів
  • Концепція робочого процесу анімації

Викладач курсу

Юрій Гунчак

Досвід у 3D більше 2 років

Працює з проектами у сфері гейм дизайну та 3D принтингу, сфера інтересів у моделюванні – техніка та робототехніка. В якості основного інструменту моделювання віддає перевагу MAYA, також працює у SP, 3D-COAT, MODO, C4D, ZB Marmoset Toolbag 3, UVLayout та інших актуальних пакетах

Олег Сенін

Дизайнер-візуалізатор

Вивчав архітектуру і дизайн в ПГАСиА і працював в телекомпанії, архітектурному бюро та студії дизайну. Фотограф і дизайнер з прекрасним естетичним смаком і набором унікальних навичок. Має досвід викладання більше 5 років викладаю, використовує авторську методику навчання, здатний знайти підхід до кожного студента.

Цей курс для тебе, якщо ти

Хочеш стати дизайнером та гідно заробляти
Прагнеш стати на рівень вище у сучасному дизайні
Замислюєшся про перехід з однієї галузі дизайну в іншу
Початківець-дизайнер і хочеш системних знань та інтенсивної практики

Фішки

Безкоштовний курс English

Екскурсії у кращі Design-студії Дніпра

Нетворкінг та відкриті meetups від провідних дизайнерів міста

Відкритий захист проектів за участю HR та потенційних роботодавців

Допомога у працевлаштуванні

Кожен випускник отримує допомогу і підтримку кар’єрного консультанта Level Up

  • Допомога в складанні IT-резюме та проходженні співбесіди
  • Індивідуальні консультації з пошуку роботи та розвитку кар’єри
  • Регулярне інформування про відкриті вакансії від наших компаній-партнерів
  • Безкоштовні відвідування івентів по soft skills та зустрічей c HR компаній для всіх студентів

Початок курсу

7 жовтня

Тривалість

96 годин, 16 тижнів

Розклад

Ср 19:00-21:00, Нд 15:30-19:30

Вартість

4 платежі по 3290 грн

Чекаємо на тебе