3D-моделювання

Професія

3D Artist

  • С нуля освоишь профессию 3D Artist
  • Сделаешь модель по полному пайплайну как в ААА проектах
  • Освоишь дополнительный инструментарий для создания реалистичных 3D моделей

Cтарт: квітень

Записатися

Тривалість

96 годин, 16 тижнів

Розклад

Ср, Пт 10:00-13:00

Вартість

10390 грн за курс

Чим займається 3D ARTIST?

3D ARTIST – це фахівець, який розробляє та створює реальні або віртуальні об’єкти у тривимірному просторі.

Освоївши цю спеціальність, можна в подальшому розвиватися і стати успішним 3D-дизайнером в сфері візуалізації або анімації.

За даними сайту dou.ua

Що буде у курсі

4 місяці інтенсивних практичних занять

Ти отримаєш усі необхідні навички для роботи та на практиці пройдеш усі етапи розробки дизайну продукту

5 етапів мислення 3D художника

Навчишся створювати інноваційний продукт, який буде привабливим для користувача та ефективно вирішить проблеми бізнесу

10 топових програм, необхідних 3D художнику

Освоїш прийоми роботи з графічними редакторами, навчишся створенню ефектів, анімації інтерфейсів та їх інтеграції у проект

Випускний проект для твого портфоліо

Пройдеш всі етапи розробки дизайну продукту. Навчишся працювати з замовником та успішно презентувати свій продукт.

Після курсу ти зможеш

Пройдеш практику роботи з програмою Autodesk MAYA що дозволить тобі у майбутньому працювати у будь-якому 3D редакторі

Опануєш принципи текстурування, вимоги та особливості перенесення структур у движок UE4

Розберешся у принципах роботи платформи UE4 та познайомишся з особливостями завантаження моделі у движок.

На практиці вивчиш як перенести деталізацію з високо-полігональних моделей на низько-полігональні.

Знання та навички

  • Правильна робота з референсами
  • Побудова сітки з гарною топологією
  • Робота з інтерфейсом MAYA
  • Правильна організація проекту
  • Знання базових принципів оптимізації
  • Опрацювання правильної форми
  • Розробка моделей для движка UE4
  • Навички командної роботи
  • Дотримання поставлених термінів
  • Досвід та розуміння процесу створення 3D моделей
  • Знання базових принципів анімації
  • Впровадження 3D об’єктів в ігровий движок, настройка матеріалів

Тиопануєш

програми та інструменти

Роботи наших студентівЧерез 6 місяців твоя робота буде тут

Програма навчання

Введення і основні поняття
  • Історія розвитку 3д-графіки. Основні поняття. Області використання. Огляд ринку програмного забезпечення
  • Робота з інтерфейсом 3ds Max. Правильна організація проекту. Базові трансформації. параметричні примітиви
  • Системи прив'язок. Інструменти точного позиціонування об'єктів. Управління групами і масивами об'єктів
Робота зі сплайнами і їх роль в 3ds Max
  • Поняття сплайнів; види сплайнів і способи їх використання
  • Параметричні модифікатори, що використовуються зі сплайнами
  • Складові об'єкти; їх роль і актуальність використання; обмеження при використанні
Модифікатори і основи полігонального моделювання
  • Поняття модифікатора; класифікація модифікаторів і їх можливості; огляд найбільш часто використовуваних при моделюванні
  • Основи полігонального моделювання; базові принципи і поняття
  • Управління деталізацією моделі; моделі з різним рівнем деталізації і їх використання; оптимізація моделей
Техніки полігонального моделювання
  • Складні моделі і способи їх створення
  • Комбінування різних технік при створенні складних моделей
  • Аналіз різних способів і вибір найбільш придатних для конкретних завдань
Робота зі стандартним візуалізатором 3ds Max.
  • Класифікація матеріалів; поняття текстур і їх використання
  • «Правила хорошого тону» при текстуруванні
  • Огляд джерел світла; їх роль в композиції при візуалізації

Хто читає?

Олег Сенін

Дизайнер-візуалізатор

Вивчав архітектуру і дизайн в ПГАСиА і працював в телекомпанії, архітектурному бюро та студії дизайну. Фотограф і дизайнер з прекрасним естетичним смаком і набором унікальних навичок. Має досвід викладання більше 5 років викладаю, використовує авторську методику навчання, здатний знайти підхід до кожного студента.

Юрій Гунчак

Досвід у 3D більше 2 років

Працює з проектами у сфері гейм дизайну та 3D принтингу, сфера інтересів у моделюванні – техніка та робототехніка. В якості основного інструменту моделювання віддає перевагу MAYA, також працює у SP, 3D-COAT, MODO, C4D, ZB Marmoset Toolbag 3, UVLayout та інших актуальних пакетах

Цей курс для тебе, якщо ти

Хочеш стати дизайнером та гідно заробляти
Прагнеш стати на рівень вище у сучасному дизайні
Замислюєшся про перехід з однієї галузі дизайну в іншу
Початківець-дизайнер і хочеш системних знань та інтенсивної практики

Фішки

Безкоштовний курс English

Екскурсії у кращі Design-студії Дніпра

Нетворкінг та відкриті meetups від провідних дизайнерів міста

Відкритий захист проектів за участю HR та потенційних роботодавців

Допомога у працевлаштуванні

Кожен випускник отримує допомогу і підтримку від кар’єрного консультанта Level Up

  • Допомога в складанні IT-резюме та проходженні співбесіди
  • Індивідуальні консультації з пошуку роботи та розвитку кар’єри
  • Регулярне інформування про відкриті вакансії від наших компаній-партнерів
  • Безкоштовні відвідування івентів по soft skills та зустрічей c HR компаній для всіх студентів

Початок курсу

квітень

Тривалість

96 годин, 16 тижнів

Розклад

Ср, Пт 10:00-13:00

Вартість

10390 грн за курс

Чекаємо на вас