IOS Evening Intro to Compute Shaders: latency, performance, coding effort

  • 30.01.2020

На заході ви дізнаєтеся як написати compute shader на металі та яка повинна бути задача щоб мало сенс її виносити на GPU. І трохи близько того.

На івенті:

  • параллелізіруемие завданнями
  • CPU vs GPU
  • короткий rendering pipeline
  • огляд compute pipeline
  • реалізація compute pipeline
  • виміри часу виконання коду на gpu

Для кого?

  • iOS / mac розробники middle +

Спікер:

Богдан Пащенко

ios-engineer.com

13 років в IT, 8 років iOS

Деталі заходу

Дата

20 февраля 18:30

Локація

вул. Троїцька, 21Г.

Вартість

200 грн

*Для студентів і випускників УЦ Level Up безкоштовно

Реєстрація обов’язкова!

Дзвоніть за телефонами:

+38 (099) 731 83 85

+38 (067) 434 53 69

Або заповніть форму: