Розробка ігор на Unity

Курс
Розробка ігор
на Unity
Старт: 8 грудня

Розробка ігор наUnity

Cтарт: 8 грудня

Записатися зараз

Кращі ціни forEarly birds
економія до 2000 грн на навчанні

Хочу знижку

Про курс

Інтенсивний курс Розробка ігор на Unity навчить створювати гри з нуля, використовуючи популярну платформу для 2D і 3D-ігор.
Unity 3D – сучасний популярний і безкоштовний движок, який дозволяє розробляти гри під різні ОС. За статистикою, майже 47% всіх ігор створюються саме на Unity і її використовують Blizzard, Disney і NASA.

Для навчання на курсі спеціальна підготовка не потрібна.

Розробник ігор на Unity або Unity програміст створює і розробляє комп’ютерні ігри та програми під різні ОС і ігрові консолі. Він працює у великій ігровій компанії, маленькій студії або на фрілансі. Розробник ігор – одна з найцікавіших і найпривабливіших професій в IT-індустрії. Зарплата початківця програміста Unity3D стартує від 15 000 і зростає з кожним роком роботи.

Всього один клік до початку кар’єри розробника ігор на Unity!

Деталі курсу

Початок курсу

8 грудня

Тривалість

20 тижнів, 120 годин

Розклад

Вт 18:00-20:00, Сб 9:00-13:00

Вартість

5 платежів по 3190 грн

Курс буде корисний якщо ви:

Новачок

Отримайте перспективну професію і почніть свою кар’єру в розробці ігор

Програміст

Навчіться створювати комп’ютерні ігри на платформі Unity

Розробник ігор

Освойте додатковий інструмент і розширте основний стек технологій

Зверніть увагу!

На курс Розробка ігор на Unity зараховуються слухачі, які пройшли навчання на курсі Основи програмування, або успішно пройшли перевірку.

Чому варто стати розробником ігор?

ПОСТІЙНИЙ ПОПИТ

Послуги програмістів затребувані на ринку і попит на них зростає

ВИСОКА ОПЛАТА ПРАЦІ

Дохід початківця Unity девелопера стартує від 600$

МОЖЛИВІСТЬ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ

Випускники знаходять цікаву роботу дуже швидко

ШВИДКИЙ СТАРТ

Освойте перспективну професію за 6 місяців

В результаті курсу ви:

Навчіться розробляти гри на платформі Unity і компонувати елементи

Вивчіть особливості ООП, мови програмування C# і платформи .NET

Чи зможете пропрацювати логіку гри, програмувати її і створювати персонажів

Познайомитеся з особливостями фізики і переміщення персонажів в 3D, навчитеся додавати супровідний аудіо

Створите власну гру під Android і опублікуєте її в Google Play

Дізнаєтеся про етапи розробки ігор і зможете планувати свою роботу

Отримайте навички командної роботи, які цінуються в ігровій індустрії

Навчіться складати CV і підготуватися до співбесіди на вакансію Junior Unity Developer

Пропустили заняття?
Не страшно, ми можемо зробити для вас відеозапис цього уроку, або підключити онлайн-трансляцію.

Курс включає в себе

Unity

Особливості платформи і основні компоненти

C# і .NET

Основи програмування та філософія .NET

ООП

Об’єктно-орієнтоване програмування та Unity

Сцени

Робота над створенням ігрової сцени і рівня

Анімація персонажа

Створення та переміщення ігрового персонажа

Інтерфейс гри

Робота над створенням інтерфейсу гри

Програма курсу

1. Основи розробки на мові програмування C#
  • Введення в основи програмування, філософія платформи .NET. Дізнаємося про змінних, визначених типах даних. Навчимося керувати потоком виконання за допомогою умовних операторів і циклів.
  • Створення текстового квесту на основі вивченого матеріалу
  • Дізнаємося для чого потрібні методи, з параметрами без, перевантажимо їх. Як користуватися Awake і Start, два методу ініціалізації в Unity. Вивчимо як проводити зміни в кожному кадрі гри з методами Update і FixedUpdate.
  • За допомогою вивченого матеріалу напишемо кілька скриптів з методами по пересуванню, обертанню і зміни масштабу об'єкта. Також виправимо «фічу» залежно від швидкості роботи комп'ютера
  • Познайомимося з більш складними типами даних, такими як перерахування, масиви. Дізнаємося про корутінамі. Основи векторної математики
  • Для створеного об'єкта створимо стрілянину чергою (застосування багатовимірного масиву), використовуючи при цьому метод Invoke для того що б трохи відсунути момент стрілянини (імітація мініган)
2. ООП – C#
  • Лекція: що собою представляє складний тип даних - клас. Конструктори класу. Познайомимося з методами взаємодії між скриптами в Unity3D
  • Практика: створимо новий тип даних (клас) - персонаж. Наділимо його деякими властивостями посредствам методів
  • Лекція: анонімні типи, структури, часткові класи, статичні класи, клас monobehaviour.
  • Практика: приклади роботи з новими типами.
  • Лекція: Перша парадигма ООП - Спадкування. Дізнаємося про типах успадкування, успадкування реалізації і інтерфейси
  • Практика: на основі попереднього класу - персонаж - створимо спадкоємців: головного персонажа, NPC, кілька варіантів ворогів, кілька другорядних персонажів, а також кілька «Боссів». Додамо нові методи.
  • Лекція: дізнаємося про індексатора і властивості, статичних змінних, методах і класах.
  • Практика: створимо перший варіант запікання світла і тіней використовуючи статичні об'єкти.
  • Лекція: Друга парадигма ООП - Поліморфізм.
  • Практика: вдосконалюємо наш клас - персонаж.
  • екція: дізнаємося про зубчасті масиви, списках і словниках. Де і коли їх краще використовувати.
  • Практика: приклади на основі вивченого матеріалу.
  • Лекція: делегатів І події. Дізнаємося, як в Unity реалізована система подій.
  • Практика: створимо меню, створимо реакцію гри на події (частина 1).
  • Лекція: нарощуємо м'язи. Лінійна інтерполяція, активація ігрового об'єкта, динамічне знищення об'єктів, кватерніони, атрибути, розширення методів, простору імен. Також поговоримо про збірки, рішеннях і способах організації проектів в Unity3D. Побудова виконуваних файлів для різних платформ.
  • Практика: приклади на основі вивченого матеріалу. Кращі практики по скріптованія, подивимося, як це роблять на комерційних проектах.
3. Шейдери
  • Практика: напишемо свою варіацію шейдера відображення для створення отзеркаліванія.
4. Створення 3D сцени-рівня
  • Лекція: дізнаємося про способи створення ігрової сцени. Про програмні засоби динамічного створення об'єктів в сцені. Більш детально поговоримо про світло і тіні, запіканні світла і тіней. Про програмних засобів управління головним персонажем як за допомогою клавіатури і миші, так і за допомогою геймпада.
  • Практика: за допомогою написаного сценарію створимо сцену і об'єкти в ній, реалізуємо просте управління персонажем як за допомогою клавіатури і миші, так і за допомогою геймпада. Створимо ще одну сцену, де реалізуємо кімнату з реалістичним світлом і тінями. «Запечём» їх.
5. GUI для 3D гри
  • Лекція: дізнаємося про IMGUI, про спосіб компонування і імпорті елементів UI. Поговоримо про програмування інтерактивного UI. Реакція гри у відповідь на події (частина 2).
  • Практика: створимо спливаюче вікно, напишемо скрипт завдання значень за допомогою повзунка і полів введення. Створимо динамічне меню, елементи якого будуть змінюватися, в залежності від подій, що виникають в грі.
6. Переміщення і анімація головного персонажа
  • Лекція: поговоримо про положеннях камер на сцені, про елементах управління рухом, пов'язаних з камерами. Дізнаємося, як анімувати головного персонажа.
  • Практика: код, керуючий контролером-аніматором.
7. Фізика. Створення погодних ефектів. Створення магії.
  • Практика: код, розпізнання поверхонь з урахуванням країв і схилів для головного персонажа. Створимо реалістичний дощ і сніг, а також красиві ефекти магії за допомогою системи частинок
8. Звукові ефекти і музика
  • Лекція: дізнаємося про формати файлів, поговоримо про способи відтворення і зміни звукових ефектів в різних зонах, таких як в печері або воді.
9. Створення внутріігрового відео (кат-сцена)
  • Практика: створимо кілька кат-сцен, обліт готової сцени, сцена з головним героєм (спробуємо також озвучити його).
10. Виходимо в мережу
  • Створимо відкриту сцену, де реалізуємо код управління погодою. Зведення погоди будемо качати з інтернету, попутно розібравши два основні формати - XML і JSON. Також, в залежності від погоди будемо застосовувати раніше створений ефект дощу або снігу.
11. Розробка гри
  • Створення прототипу гри (визначається тип гри, виходячи з переваг учнів), створення діздока. Визначаємо хто за яку частину в майбутню гру відповідає, розподіл командних ролей.
  • Виходячи з типу гри, визначаємо необхідний контент, починаємо займатися прототіпірованії рівнів. Познайомимося з командною роботою з використанням GIT (Основні команди для командної роботи)
  • Продовження прототипирования рівнів
  • На основі прототипу гри частина команди працює над заповненням реального концепт-арту замість прототипів. Частина команди працює над призначеним для користувача інтерфейсом, частина над персонажами і їх поведінкою, частина над звуками і музикою
  • Завершення проекту. Підготовка гри для різних платформ, особливості випуску гри в різні магазини (Play Market, Windows Store ...). В кінцевому підсумку викладемо гру на популярні онлайн магазини без монетизації.

Викладач курсу:

Андрій Чижов

Unity developer

  • – в 2009 році почав працювати в ігровій компанії HTE, розробляв онлайн-ігри для браузерів
    пропрацював там до 2012 року.
  • – з 2013 працював в компанії над іграми для соціальних мереж ВКонтакте, “Одноклассники” mail.ru – в компанії webSource
  • – c 2014 по 2019 працював в компанії-видавця, Renatus розробляючи платформу для ігор і запускал проекти для таких платформ як: FB, iOs, android, amazone і для інших платформ

Деталі курсу

Початок курсу
8 грудня
Тривалість
20 тижнів, 120 годин
Розклад
Вт 18:00-20:00, Сб 9:00-13:00
Вартість
5 платежів по 3190 грн

Навчання в Level Up — це:

Підтримка викладача
Закритий чат групи і викладача, де завжди можна вирішити виникаючі питання з пройденого матеріалу
Командна робота
Основний упор робиться на роботу в команді: комплексні завдання, розподіл завдань, терміни виконання
Практичні заняття
Теоретичний матеріал обов’язково закріплюємо на практиці. Велику частину часу приділяємо отримання практичних навичок та роботі з кодом
Кар’єрний коучинг
Безкоштовні семінари та тренінги зі складання IT-резюме, підготовка до співбесіди і успішному його проходженню. Доступ до закритого чату з вакансіями.
Стажування
Основний упор робиться на роботу в команді: комплексні завдання, розподіл завдань, терміни виконання