Розробка ігор на Unreal Engine 4

Курс
Розробка ігор на
Unreal Engine 4
Старт: По формуванню

Розробка ігор наUnreal Engine 4

Cтарт: По формуванню

Записатися зараз

Кращі ціни forEarly birds
економія до 2000 грн на навчанні

Хочу знижку

Про курс

Інтенсивний курс розробка ігор на Unreal Engine 4 навчить створювати гри на мові C ++ на популярній і безкоштовній платформі. Програма курсу розроблена під кураторством ігровий компанії Pingle studio.

Гейм-розробники навчать створювати персонажів, інвентар, програмувати ігрову логіку і інтерфейси, перенести ігрові продукти. За 3 місяці ви навчитеся створювати гри, які підтримуються гаджетами і будь-якими операційними системами: PC, Mac, iOS, Android, Xbox One, Playstation 4.
Курс розрахований на тих, у кого є є досвід в програмуванні на мові C ++.

Розробник ігор на Unreal Engine 4 займається створенням і розробкою комп’ютерних ігор під різні платформи і працює в великих ігрових компаніях, маленьких студіях або на фрілансі. Розробник ігор – одна з найцікавіших і найпривабливіших професій в IT-індустрії. Зарплата початківця розробника ігор, який вміє працювати з Unreal Engine 4, стартує від 15 000 до 18 000 гривень і зростає з кожним роком роботи.

Хочете стати розробником ігор на найпопулярнішій платформі Unreal Engine 4?

Курс буде корисний якщо ви:

Новачок

Отримайте перспективну професію і почніть свою кар’єру в розробці ігор

Програміст

Освойте основи гейм-дизайну і підвищить свій рівень

Розробник ігор

Освойте додатковий інструмент і розширте основний стек технологій

Деталі курсу

Початок курсу

По формуванню

Тривалість

8 тижнів, 48 години

Розклад

Вт 16:00-19:00, Чт 14:00-17:00

Вартість

6990 грн за курс

Чому варто стати розробником ігор?

ПОСТІЙНИЙ ПОПИТ

Послуги програмістів затребувані на ринку і попит на них зростає

ВИСОКА ОПЛАТА ПРАЦІ

Дохід розробника ігор стартує від 600 $ і не має обмежень

МОЖЛИВІСТЬ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ

Кращих студентів запросять в Pingle studio на стажування

ШВИДКИЙ СТАРТ

Всього за 3 місяці освойте перспективну професію

В результаті курсу ви:

Навчіться розробляти гри на платформі Unreal Engine 4

Вивчіть особливості роботи платформи Unreal Engine 4

Будете створювати ігрових персонажів, інвентар та зброю, програмувати ігрову логіку

Познайомитеся з особливостями інтерфейсу гри і створите стартове меню

Вивчіть особливості програмування на мові C++ під Unreal Engine 4

Дізнаєтеся про етапи розробки ігор і зможете планувати свою роботу

Отримайте навички командної роботи, які цінуються в ігровій індустрії

Навчіться складати CV і підготуватися до співбесіди на вакансію Junior Game Developer

Курс включає в себе

Unreal Engine 4

Особливості платформи і основні компоненти

Ігровий персонаж

Створення та налагодження персонажа

Ігрова фізика

Створення предметів і системи взаємодії

Інтерфейс гри

Робота над створенням інтерфейсу гри

C++ для UE4

Програмування на мові C++ під UE4

Ігровий інвентар

Створення та налагодження ігрового інвентарю і зброї

Програма курсу

Лекція 1. Вступ. Базові класи, ієрархія. Компонентна система. (2 лекції)
  • Вступ про движок
  • Базові класи (UObject, UClass)
  • Компонентна система
Лекція 2. Базові класи, ієрархія. Компонентна система. (2 лекції)
  • Базові класи (UObject, UClass)
  • Компонентна система
Лекція 3. Актори, базові функції.
  • Actor
  • Базові функції (Tick, BeginPlay, Constructor)
  • Ініціалізація компонентів - як створюються, не започатковано
  • Азові функції компонента
  • Життєвий цикл актора
Лекція 4. інпут, контролер, гейммод, і т.д.
  • GameInstance
  • GameMode
  • GameState
  • PlayerController
  • PlayerState
  • Pawn
  • Input
Лекція 5. UI.
  • UserWidget
  • HUD
  • Slate
  • Swidget
  • UWidget
  • Canvas
  • ViewPort
Лекція 6. Макроси, Рефлексія.
  • UProperty
  • UFunction
  • UClass
  • UStruct
  • GeneratedBody
  • Delegate
  • Рефлексія
Лекція 7. Життєвий цикл актора
  • Spawn
  • Deffered Spawn
  • Destroy
Лекція 8. Анімація
  • SkeletalMesh
  • Skeleton
  • Скелетна анімація, вертексних анімація
  • Анімація
  • АнімІнстанс
  • AnimSequence
  • Montage
  • AnimClip
  • Blend
  • AnimEvent
Лекція 9. Фізика, колізії, векторна алгебра
  • Фізика
  • Колізії (Convex, simple)
  • Векторна алгебра
  • TraceChannel
  • Trace
  • Capsule
Лекція 10. ІІ
  • BlackBoard
  • BehaviourTree
  • AIController
  • Task
  • Decorator
  • Sequence
  • Selector
  • SimpleParallel
  • Navigation
  • CrowdManager
  • PawnSensining
  • EQS
Лекція 11. Дебаг
  • Blueprint Debug
  • Editor Debug
  • Platform Debug
  • Build Debug
Лекція 12. Робота з ресурсами, гарбадж колектор
  • Посилання
  • Вивантаження / завантаження в Рантайм
  • Гарбаджколлектор
  • UObject singleton (addtoroot)
Лекція 13. Рендер, матеріали, шейдера
  • Materials (типи матеріалів, шейдинг моди)
  • ForwardRendering
  • Slate
  • Шейдера
  • MaterialExpression
Лекція 14. Модулі / плагіни
  • Модульна система
  • Плагіни
  • Додавання свого плагіна
  • Залежності
Лекція 15. Мультіплеер / мережа
  • Типи мультиплеєра
  • Реплікація (функції netfunction)
  • Мережеві Ролі
  • Мережеві класи
  • Сокети
Лекція 16. Збірка билда, платформи.
  • Збірка билда
  • Платформозалежні макроси (#if platform .., with_editor)
  • Платформи
  • Cooker
  • Таргети
  • Командлети

Викладач курсу:

Олег Федоренко

Game Designer в Pingle

5 років досвіду в Game development
Загальний досвід роботи в IT більше 11 років

Андрій Голуб

Programmer в Pingle

Працює в компанії c 2016 року. Досвід роботи з UE 4 роки. Більше 10 випущених проектів.

Пропустили заняття?
Не страшно, ми можемо зробити для вас відеозапис цього уроку, або підключити онлайн-трансляцію.

Деталі курсу

Початок курсу
По формуванню
Тривалість
8 тижнів, 48 години
Розклад
Вт 16:00-19:00, Чт 14:00-17:00
Вартість
6990 грн за курс

с 1 сентября:

[SmrkCourse cource=”kurs-programmirovaniya-python-v-dnepre” field=”newPrice”] [SmrkCourse cource=”kurs-programmirovaniya-python-v-dnepre” field=”units”]

Навчання в Level Up — це:

Підтримка викладача
Закритий чат групи і викладача, де завжди можна вирішити виникаючі питання з пройденого матеріалу
Командна робота
Основний упор робиться на роботу в команді: комплексні завдання, розподіл завдань, терміни виконання
Практичні заняття
Теоретичний матеріал обов’язково закріплюємо на практиці. Велику частину часу приділяємо отримання практичних навичок та роботі з кодом
Кар’єрний коучинг
Безкоштовні семінари та тренінги зі складання IT-резюме, підготовка до співбесіди і успішному його проходженню. Доступ до закритого чату з вакансіями.
Стажування
Основний упор робиться на роботу в команді: комплексні завдання, розподіл завдань, терміни виконання