online 5 тижнів basic

Курс 3D modeling для новачків

Познайомишся з основами Concept Art, з інструментарієм програми Maya та створиш свою першу 3D-модель

Доступна оплата частинами
hero
Що на тебе чекає?

Твоє майбутнє в 3D- сфері починається тут!

Основи Моделювання

Розберешся з основними поняттями 3D моделювання та створення концепт-арту

Робота з Autodesk MAYA

Основні інструменти, навігація у в'юпорт та правильна організація проекту

High & Low-poly моделі

Створення базових моделей з використанням Сабдівів (SubD)і правильною розверткою сітки

UV розгортка та запікання (Bake)

Основи та принципи створення розгортки. Підготовка моделі до запікання та фактори що впливають на якість запікання

Текстурування у Substance Painter

Основи текстурування. Робота із шарами заливками та додавання унікальних деталей

mono ar
70% успіху - це правильно обраний напрямок! Цей курс створено

для тих, хто хоче стати 3D Artist'ом, але не знає з чого почати

для тих, хто сумнівається, що 3D моделювання - це саме те що вам цікаво

хто хоче спробувати та впевнетись у своєму виборі з мінівальними витратами часу та грошей

Навчання Програма курсу

Тебе чекає навчання, засноване на практиці моделювання в 3D MAYA

Модуль 1 Знайомство з професією 3D Artist та основні поняття
  • "Що таке концепт-арт"
  • Що таке стилістика та сеттинг, що їх формує
  • Навіщо потрібні референси та як їх підібрати
  • Навігація в інтерфейсі Maya у подробицях
  • Інструментарій моделювання Maya
  • Створення полігональних об'єктів
Модуль 2 Знайомство з Autodesk MAYA
  • Інтерфейс Maya. Навігація у в'юпорт
  • Основні інструменти для переміщення об'єктів
  • Ієрархічні зв'язки та організація сцени
  • Основи топології та аспекти, пов'язані зі структурою
  • Базові об'єкти геометрії
  • Налаштування в'юпортів та переваг
  • Маніпулювання об'єктами
  • Правильна організація проекту
Модуль 3 High Poly, створення моделей
  • High poly, middle poly, low poly для Геймдева
  • Створення кривих та їх види. Nurbs та Polygon
  • Моделювання з використанням Сабдівів (SubD)
  • Створення комплексних форм
  • Правильне розведення сітки
Модуль 4 Low-poly, створення низькополігональних моделей
  • Принципи Low-poly моделювання
  • Створення базової моделі
  • Інструменти для роботи з формою
  • Топологія моділі та базові помилки у сітці
  • Оптимізація моделі
Модуль 5 UV розгортка
  • Важливі моменти під час створення розгортки
  • Як розгортка впливає текстуру
Модуль 6 Запікання (Bake) за допомогою Substance Painter
  • Підготовка моделі до запікання
  • Основні фактори, що впливають на запікання КН
  • Запікання Ambient Occlusion (AO) - карта затінення
  • Запікання Normal Map (N) - мапа нормалей
Модуль 7 Текстурування за допомогою Substance Painter
  • Навігація в інтерфейсі Substance Painter у подробицях
  • Робота із шарами заливками
  • Робота з генераторами та смарт матеріалами
  • Додавання унікальних деталей
  • Рендер
Викладач курсу

Ти навчатимешся у практикуючого фахівця

Юрій Гунчак

Senior 3D artist Polygonster Studio

Понад 7 років у 3D, з них 3 роки викладач курсу 3D Maya. Працював над грою Between Realms, GUNGRAVE G.O.R.E. та над іншими відомими іграми. Сфера інтересів у моделюванні - техніка, пропси та зброя. Як основний інструмент моделювання віддаю перевагу Autodesk MAYA, також працюю в Substance Painter, ZBrush, Marmoset Toolbag 3, UVLayout та інших актуальних пакетах.

Приклад 3D модель, яку ти зможеш зробити на курсі
3D модель ліхтарика часів війна 3D-модель радянського ліхтарика з оптимізованою ситкою та реалістичними текстурами. Ця модель може бути використана у візуальних проєктах, комп’ютерних іграх чи історичних реконструкціях, пов’язаних із Другою світовою війни. Проєкт буде реалізовано за допомогою таких програмних інструментів: * Autodesk MAYA для створення 3D-сітки моделі; * Substance Painter для текстурування та деталізації поверхонь; * LightShot для поняття скриншотів і створення референсів; * PureRef для організації та роботи з референсами. Результатом буде високодеталізована модель ліхтарика з точним відтворенням історичних деталей, що відповідає автентичному вигляду прототипів. Технології, що використовуються
3D MAYA Substance Painter LightShot
Деталі курсу <Курс 3D modeling з нуля/>
13 листопада 30 годин, 5 тижнів Ср 18:00-21:00, Сб 10:00-13:00

Способи оплати

5% знижка за рекомендацію
20% знижка ЗСУ та військовим

Хочеш дізнатись 🤔 більше - заповни форму!

    абоСпілкуватись в Telegrambtn icon

    Введіть слово, щоб почати пошук

    dontleave

    Ви впевнені, що Вам не потрібна наша консультація?

      Отримати консультацію

      happy Вітаю! 👏

      Ти вже на півдорозі до успішної кар'єри в IT

      Вашу заявку прийнято, ми зв'яжемося
      з вами протягом 30 хвилин