з нуля 5 місяців online

3D Modeling для GameDev

Створення різної техники, зброї, об'єктів ігрового оточення та персонажів. Скульптинг високодеталізованих 3D-моделей

Доступна оплата частинами
hero
Заробітная плата 3D-Artist in GameDev
Junior 0-1,5 роки 400-800$
Middle 2-3 роки 2000-3000$
Senior 5+ років 3200$+
Що на тебе чекає?

Твоє майбутнє в 3D починається тут!

Теорія та практика

Теоретичні знання вчитимешся відразу застосовувати на практиці. Розбір домашніх завдань, рекомендації та оцінка практичності застосованих рішень

Concept

Працювати із концептами. Правильно візуально поділяти елементи об'єкта

Повний Pipeline

Створите 3D-моделі різної складності в 3ds Max для комп'ютерних та мобільних ігор, реклами та інтер'єрної візуалізації

Текстурінг&Рендеринг

Створювати та налаштовувати текстури та матеріали в Substance Painter, запікати текстури, налаштовувати світло та сцену, наносити фактуру, опрацьовувати грані

Випускний проєкт

Створиш високодеталізовану 3D-модель для портфоліо та презентуєш її перед потенційними роботодавцями

mono ar
СПРОБУЙ НАВЧАННЯ ПРЯМО ЗАРАЗ Отримайте перше заняття безкоштовно!

Почніть свій шлях у 3D з безкоштовного заняття! Дізнайтеся основи та отримайте уявлення про наші курси, не витрачаючи ні копійки

але це не точно 😏 Після курсу будеш <Modeling like a God?>
  • Створювати 3D-моделі в Autodesk Maya та ZBrush для комп'ютерних та мобільних ігор
  • Працювати з концептами, кистями та масками. Розуміти основні алгоритми роботи із концептом. Правильно візуально поділяти елементи об'єкта
  • Створювати єдине якісне зображення за допомогою відрендерених зображень та рендер-елементів
  • Створювати та налаштовувати текстури та матеріали в Substance Painter, та робити фінальний рендер
  • Використовувати різні техніки, а також безліч інструментів та підбирати відповідні, для створення реалістичних 3D-моделей
  • Розбиратися у вимогах до 3D-моделі в ігровій індустрії (GameDev) та готувати моделі під конкретні ігрові двигуни
Навчання Програма курсу

Тебе чекає навчання, засноване на практичній роботі з реальними кейсами

Modeling&Texturing

Робота з концептами

Адаптація під ігрові движки

Рендеринг

Модуль 1 1. Введення та основні поняття
  • Введення та огляд проекту
  • Області використання 3D графіки
  • Огляд ринку програмного забезпечення
  • Сильні та слабкі сторони різних 3D редакторів
Модуль 2 2. Знайомство з Autodesk MAYA
  • Навігація в інтерфейсі Maya у подробицях
  • Інструментарій моделювання Maya
  • Основи топології та аспекти, пов'язані зі структурою
  • Налаштування в'юпортів та переваг
  • Маніпулювання об'єктами
  • Створення ієрархій сцени
  • Правильна організація проекту
  • Створення полігональних об'єктів
Модуль 3 3. Draft. Створення простого нарису моделі з референсів
  • Які потрібні приготування перед моделюванням
  • Як потрапляти у пропорції
  • Робота з референсами
  • Як доопрацювати базові форми
  • Яку деталізацію робити
  • Коли переходити до етапу Low-poly моделювання
Модуль 4 4. Low-poly, створення низькополігональних моделей
  • Як спланувати робочий процес
  • Як позначити базові форми та основні властивості
  • Як позначити вторинні форми
  • Як додавати деталі
  • Принципи Low-poly моделювання
  • Робота з низькополігональною сіткою
Модуль 5 5. High Poly, створення моделей
  • Загальний розгляд технік моделювання
  • Моделювання з використанням Сабдівів (SubD)
  • Як встановлювати ребра підтримки
  • Моделювання Middle-Poly моделей
  • Складні моделі та способи їх створення
  • Як досягати чистої топології на складних об'єктах
  • Як реалізувати належну структуру ребер
  • Створення комплексних форм
Модуль 6 6. Retopology
  • Що таке ретопологія, навіщо вона потрібна
  • Коли потрібно застосовувати ретопологію
  • Інструменти для ретопології
  • Програми для ретопології
Модуль 7 7. UV розгортка
  • Важливі моменти під час створення розгортки
  • Як розгортка впливає текстуру
  • Правильне пакування для унікальних моделей
  • Правильне пакування для тайлових моделей
  • Робота з оверлапами, тайлами, тримами та атласами
  • Найчастіші помилки на UV
  • Правильна робота з чекером
  • Texel density. Навіщо потрібний і як його застосовувати
Модуль 8 8. Запічка (Bake)
  • Запічка Normal Map (N) - мапа нормалей
  • Особливості застосування карт нормалей
  • Основні фактори, що впливають на запікання КН
  • Методи створення форм на КН вручну, комбінування
  • Запечка Ambient Occlusion (AO) - карта затінення
  • Запічка Color ID - кольорові маски
  • Вирішення часто виникаючих проблем при запіканні КН
Модуль 9 9. Текстурування за допомогою Substance Painter
  • Навігація в інтерфейсі Substance Painter у подробицях
  • Інструментарій текстурування Substance Painter
  • Налаштування інтерфейсу програми Substance Painter
  • Підготовка моделі для зручного текстурування
  • Робота із шарами заливками
  • Робота з масками, перевага масок
  • Розбиття моделі на різні матеріали за допомогою масок
  • Робота з генераторами та смарт матеріалами
  • Режими накладання (Blending modes)
  • Режими накладання під час використання каналу height
  • Експорт текстур для PBR
  • Особливості експорту
Модуль 10 10. Текстурування за допомогою тайлів
  • Вибір правильного texel density
  • Правильна розгортка для тайлових ассетів
  • Особливості створення моделей для тайлового текстурування
  • Робота з тримами та атласами
  • Робота з декалями
Модуль 11 11. Основи роботи з програмою Pixologic Zbrush
  • Робота з інтерфейсом та навігацією Zbrush
  • Правильна організація проекту
  • Огляд основних кистей ZBrush
  • Робота із сабтулами
  • Операції boolean
  • Альфи та особливості їх застосування
  • Напівавтоматична та автоматична ретопологія за допомогою ZRemesher
  • Повний розбір функціоналу Crease
  • Процедурна генерація рельєфу
Модуль 12 12. Рендер
  • Рендер у програмі Marmoset Toolbag 4
  • Композиція та колір
  • Налаштування матеріалів для рендеру
  • HDRI карта, налаштування та застосування
  • Висвітлення, виставлення світла. триточкове світло
  • Подання готової моделі
Модуль 13 13. Unreal Engine 4
  • Знайомство з ігровим двигуном
  • Особливості імпорту та експорту ігрових моделей
  • Нюанси роботи з Unreal Engine
Модуль 14 14. Створення конструктора
  • Створення Low-poly конструкторів для ігрових двигунів
  • Правильні розміри частин конструктора
  • Порядок конструктора та правильне найменування
  • Правильне розташування частин конструктора
  • Складання конструктора в ігровому движку Unreal Engine
Модуль 15 15. Створення колізій та човнів для ассетів
  • Коли потрібно створювати колізії для ассетів
  • Правильне створення та неймінг колізій, експорт у Unreal Engine
  • Створення Level Of Detail (LOD) у MAYA та експорт у Unreal Engine
  • Створення човнів у Unreal Engine
Модуль 16 16. Скрипти
  • Різновид скриптів
  • Встановлення додаткових скриптів для Autodesk MAYA
  • Прискорення роботи за допомогою скриптів
Модуль 17 17. Курсова робота
  • Розробка власної моделі за ігровими стандартами
  • Робота з проектами в Asana
  • Фідбек від викладача, критика, зауваження
  • Розбір домашніх завдань
  • Робота над помилками
Модуль 18 18. Створення портфоліо
  • Допомога у пошуку роботи
  • Стоки
  • Фріланс
  • 2 курсові роботи GameDev
Викладач курсу

Ти навчатимешся у практикуючого фахівця

Юрій Гунчак

Senior 3D artist Polygonster Studio

Понад 7 років у 3D, з них 3 роки викладач курсу 3D Maya. Працював над грою Between Realms, GUNGRAVE G.O.R.E. та над іншими відомими іграми. Сфера інтересів у моделюванні - техніка, пропси та зброя. Як основний інструмент моделювання віддаю перевагу Autodesk MAYA, також працюю в Substance Painter, ZBrush, Marmoset Toolbag 3, UVLayout та інших актуальних пакетах.

Твій технічний стек
Autodesk Maya

Програма, графічний редактор для моделювання тривимірних об'єктів, анімації, композитингу та візуалізації (за допомогою підключених систем рендерингу). В даний час стандарт для розробки 3D графіки для кіно та телебачення.

Adobe Photoshop

Графічний та багатофункціональний редактор, для роботи зображеннями та відеофайлами. А ще для постобробки рендерів

ZBrush

Передова програма для 3D-скульптури, що імітує традиційні методи скульптури, виконані в цифровому вигляді на комп'ютері

Substance Painter

Програма для розподіленого рендерингу (візуалізація зображення). Інструмент для швидкого текстурування об'єктів або персонажівдити налагодження коду вручну та знайомий з Xdebug

Marmoset Toolbag

Програма для ріалтаймового рендеру із вбудованим редактором матеріалів. Дозволяє отримати високо реалістичну картинку за рахунок тонкого налаштування матеріалів, світла та камери

Unreal engine

Це двигун для створення ігор, один з двох найбільш популярних у світі. Двигуном називається програмне середовище, на основі якого конструюються та створюються ігри. У ньому можна працювати з персонажами, логікою, фізикою та графікою гри

Нeadus UVLayout v2

Є автономним додатком для створення та редагування UV координат текстури для 3D поверхонь.

Lightshot

Програма захоплення екрана для Windows та macOS, працює схожим на ножиці з Windows Vista та Windows 7 чином, надаючи додаткові можливості для редагування зображення та публікації в Інтернеті. Програма замінює обробник кнопки PrtScr за замовчуванням та перехоплює її для свого запуску.

Pure ref

програма для референсів

кар’єрний супровід включено у вартість курсу Як ми допоможемо тобі знайти першу роботу?
Привабливе CV, де буде правильно описаний твій попередній досвід не IT, набуті навички та soft skills, які хоче бачити роботодавець + 1 варіанти CV адаптованих під конкретну вакансію
Доступ до закритого Telegram-каналу з вакансіями від наших партнерів та рекомендації вас на конкретні вакансії
Супровідний лист адаптований під конкретну вакансію, який підсилить твоє резюме та збільшить шанси отримати конкретну посаду
Актуальні канали, працюючі алгоритми пошуку роботи та персональні рекомендації
Підготовка та проведення фейк-інтерв’ю по Soft Skills українською мовою
Прокачаний профіль Linkedin, який точно зацікавить рекрутерів
Деталі курсу 3D Modeling для GameDev
10 квітня 120 годин, 20 тижнів Чт 18:00-20:00, Сб 15:00-19:00

Способи оплати

10% знижка одразу за курс
20% знижка ЗСУ та військовим
btn icon
Помісячна оплата від Level Up Оплату можна розбити на 5 платежiв
btn icon
Оплата частинами від monobank від 3 до 8 платежів без комісії

Хочеш дізнатись 🤔 більше - заповни форму!

    абоСпілкуватись в Telegrambtn icon

    Питання / відповідь
    Чим займається 3D Artist?
    3D ARTIST – це фахівець, який розробляє та створює реальні або віртуальні об’єкти у тривимірному просторі.
    Чого я навчусь на курсі 3D моделювання?
    Курс розроблений для новачків. Ти пройдеш повний цикл створення інтер'єрної візуалізації різної складності від ідеї до фінального проекту. Також опануєш принципи створення 3D-об'єктів та оточення. Навчишся налаштовувати та створювати текстури, працювати зі світлом, анімувати та впроваджувати моделі у 3D-сцену
    Скільки заробляє 3Д дизайнер?
    Рівень заробітної плати залежить від досвіду роботи, якості ваших робіт у портфоліо та твоїх особистих навичок. Зарплата 3D Artist новачка стартує від 400-800$ до рівня Junior, Middle 1500-2000$, Senior 3000+ $
    Чи зможу знайти роботу після курсу 3D моделювання?
    Перевага професії 3D Artist заключається в тому, що ти зможет працювати як в компанії, так і на фрилансі, або бути самозайнятим так створювати 3D модельки і продавати їх на спеціалізованих платформах. Ти сам обираєшь для себе зручний формат

    Введіть слово, щоб почати пошук

    dontleave

    Ви впевнені, що Вам не потрібна наша консультація?

      Отримати консультацію

      happy Вітаю! 👏

      Ти вже на півдорозі до успішної кар'єри в IT

      Вашу заявку прийнято, ми зв'яжемося
      з вами протягом 30 хвилин