Online | Offline
КУРС

3D Modeling для GameDev

  • Створення різної техники, зброї, об'єктів оточення
  • Скульптинг високодеталізованих 3D-моделей
  • Оптимізація та текстурування моделей під ігрові двигуни
Оплата частинами

Заробітна плата 3D Artist

від 400$ до 3600$

(за даними work.ua або dou.ua)

Чим займається 3D-художник?

Це фахівець, який на основі реальних та вигаданих об'єктів будує їх візуальні моделі різної складності під різні задачі, для комп'ютерних та мобільних ігор, кіно, анімації.

Курс розроблений для початківців: ти пройдеш повний цикл створення моделей різної складності від ідеї до фінальної візуалізації. Освоїш основи 3D-моделювання, текстурування та рендеру. Розберешся в пайплайнах ігор та кіно, виробництві комп'ютерної графіки (CG) у Autodesk Maya, Substance Painter. Після закінчення навчання зможеш створювати моделі різної техники, зброї, об'єктів оточення та ігрових персонажів.

ВІДЕО З НАШИМ ВИКЛАДАЧЕМ

Коротко про курс

icon

Інтенсивна практика та розбір домашніх завдань

icon

Можливість онлайн навчання + Відеозаписи всіх занять

icon

Готові проекти, які ти презентуєш потенційним роботодавцям

icon

Допомога у працевлаштуванні, оформленні резюме, підборі вакансій та підготовка до співбесіди

Після курсу ти зможеш

icon

MODELING

Створювати 3D-моделі в Autodesk Maya та ZBrush для комп'ютерних та мобільних ігор

icon

CONCEPT

Працювати з концептами, кистями та масками. Розуміти основні алгоритми роботи із концептом. Правильно візуально поділяти елементи об'єкта.

icon

COMPOSITION

Створювати єдине якісне зображення за допомогою відрендерених зображень та рендер-елементів

icon

TEXTURING & RENDERING

Створювати та налаштовувати текстури та матеріали в Substance Painter, та робити фінальний рендер

icon

GOALS

Використовувати різні техніки, а також безліч інструментів та підбирати відповідні, для створення реалістичних 3D-моделей

icon

CROSSPLATFORM

Розбиратися у вимогах до 3D-моделі в ігровій індустрії (GameDev) та готувати моделі під конкретні ігрові двигуни

Програма курсу

6 місяців інтенсивних практичних занять

5 этапів гейм-дизайну

7 топових програм необхідних 3D-художнику

5 проектів для твого портфоліо

1. Введення та основні поняття
  • Введення та огляд проекту
  • Області використання 3D графіки
  • Огляд ринку програмного забезпечення
  • Сильні та слабкі сторони різних 3D редакторів
2. Знайомство з Autodesk MAYA
  • Навігація в інтерфейсі Maya у подробицях
  • Інструментарій моделювання Maya
  • Основи топології та аспекти, пов'язані зі структурою
  • Налаштування в'юпортів та переваг
  • Маніпулювання об'єктами
  • Створення ієрархій сцени
  • Правильна організація проекту
  • Створення полігональних об'єктів
3. Draft. Створення простого нарису моделі з референсів
  • Які потрібні приготування перед моделюванням
  • Як потрапляти у пропорції
  • Робота з референсами
  • Як доопрацювати базові форми
  • Яку деталізацію робити
  • Коли переходити до етапу Low-poly моделювання
4. Low-poly, створення низькополігональних моделей
  • Як спланувати робочий процес
  • Як позначити базові форми та основні властивості
  • Як позначити вторинні форми
  • Як додавати деталі
  • Принципи Low-poly моделювання
  • Робота з низькополігональною сіткою
5. High Poly, створення моделей
  • Загальний розгляд технік моделювання
  • Моделювання з використанням Сабдівів (SubD)
  • Як встановлювати ребра підтримки
  • Моделювання Middle-Poly моделей
  • Складні моделі та способи їх створення
  • Як досягати чистої топології на складних об'єктах
  • Як реалізувати належну структуру ребер
  • Створення комплексних форм
6. Retopology
  • Що таке ретопологія, навіщо вона потрібна
  • Коли потрібно застосовувати ретопологію
  • Інструменти для ретопології
  • Програми для ретопології
7. UV розгортка
  • Важливі моменти під час створення розгортки
  • Як розгортка впливає текстуру
  • Правильне пакування для унікальних моделей
  • Правильне пакування для тайлових моделей
  • Робота з оверлапами, тайлами, тримами та атласами
  • Найчастіші помилки на UV
  • Правильна робота з чекером
  • Texel density. Навіщо потрібний і як його застосовувати
8. Запічка (Bake)
  • Запічка Normal Map (N) - мапа нормалей
  • Особливості застосування карт нормалей
  • Основні фактори, що впливають на запікання КН
  • Методи створення форм на КН вручну, комбінування
  • Запечка Ambient Occlusion (AO) - карта затінення
  • Запічка Color ID - кольорові маски
  • Вирішення часто виникаючих проблем при запіканні КН
9. Текстурування за допомогою Substance Painter
  • Навігація в інтерфейсі Substance Painter у подробицях
  • Інструментарій текстурування Substance Painter
  • Налаштування інтерфейсу програми Substance Painter
  • Підготовка моделі для зручного текстурування
  • Робота із шарами заливками
  • Робота з масками, перевага масок
  • Розбиття моделі на різні матеріали за допомогою масок
  • Робота з генераторами та смарт матеріалами
  • Режими накладання (Blending modes)
  • Режими накладання під час використання каналу height
  • Експорт текстур для PBR
  • Особливості експорту
10. Текстурування за допомогою тайлів
  • Вибір правильного texel density
  • Правильна розгортка для тайлових ассетів
  • Особливості створення моделей для тайлового текстурування
  • Робота з тримами та атласами
  • Робота з декалями
11. Основи роботи з програмою Pixologic Zbrush
  • Робота з інтерфейсом та навігацією Zbrush
  • Правильна організація проекту
  • Огляд основних кистей ZBrush
  • Робота із сабтулами
  • Операції boolean
  • Альфи та особливості їх застосування
  • Напівавтоматична та автоматична ретопологія за допомогою ZRemesher
  • Повний розбір функціоналу Crease
  • Процедурна генерація рельєфу
12. Рендер
  • Рендер у програмі Marmoset Toolbag 4
  • Композиція та колір
  • Налаштування матеріалів для рендеру
  • HDRI карта, налаштування та застосування
  • Висвітлення, виставлення світла. триточкове світло
  • Подання готової моделі
13. Unreal Engine 4
  • Знайомство з ігровим двигуном
  • Особливості імпорту та експорту ігрових моделей
  • Нюанси роботи з Unreal Engine
14. Створення конструктора
  • Створення Low-poly конструкторів для ігрових двигунів
  • Правильні розміри частин конструктора
  • Порядок конструктора та правильне найменування
  • Правильне розташування частин конструктора
  • Складання конструктора в ігровому движку Unreal Engine
15. Створення колізій та човнів для ассетів
  • Коли потрібно створювати колізії для ассетів
  • Правильне створення та неймінг колізій, експорт у Unreal Engine
  • Створення Level Of Detail (LOD) у MAYA та експорт у Unreal Engine
  • Створення човнів у Unreal Engine
16. Скрипти
  • Різновид скриптів
  • Встановлення додаткових скриптів для Autodesk MAYA
  • Прискорення роботи за допомогою скриптів
17. Курсова робота
  • Розробка власної моделі за ігровими стандартами
  • Робота з проектами в Asana
  • Фідбек від викладача, критика, зауваження
  • Розбір домашніх завдань
  • Робота над помилками
18. Створення портфоліо
  • Допомога у пошуку роботи
  • Стоки
  • Фріланс
  • 2 курсові роботи GameDev
ico

Проекти наших студентів

Хто читає цей курс?

Юрій Гунчак

Юрій Гунчак

Senior 3D artist Polygonster Studio

Понад 7 років у 3D, з них 3 роки викладач курсу 3D Maya. Працював над грою Between Realms, GUNGRAVE G.O.R.E. та над іншими відомими іграми. Сфера інтересів у моделюванні - техніка, пропси та зброя. Як основний інструмент моделювання віддаю перевагу Autodesk MAYA, також працюю в Substance Painter, ZBrush, Marmoset Toolbag 3, UVLayout та інших актуальних пакетах.

Як відбувається навчання?

Живі заняття

Навчання в онлайн форматі з можливістю прямої комунікації

90% практики

Практика з першого дня навчання: робота над реальним проектом для портфоліо

Підтримка викладача

Закритий Telegram чат групи з викладачем, розбір домашніх завдань та регулярний зворотній зв'язок

Кар'єрні івенти

Онлайн-екскурсії в топові IT-компанії, тренінги з Soft Skills та підготовка до працевлаштування

Твоє резюме після навчання

Іван Солов 3D Artist Trainee
Зарплата від 400$
Графік Робота в офісі/віддалено
Освіта IT-центр Level Up
Ключові навички
  • Створення моделей у 3ds Maya різної складності
  • Доробка 3D-моделей, навички роботи з UV-розгортками, відновлення геометрії та доопрацювання візуальних стилів за допомогою Photoshop
  • Робота з текстурами, формою, кольором моделі та вмію налаштовувати світло та тіні для моделі
  • Вміння відтворювати різні моделі за концептом у 3ds Maya. Створювати Hard Surface моделі
  • Гарне розуміння принципів роботи Desktop, Web та мобільних додатків
  • Впевнена робота у Photoshop щодо корекції кольору рендеру
  • Створення реалістичних текстур у Substance Painter
  • Готовність вчитися, зростати та вдосконалюватися в галузі якості

Так буде виглядати твій електронний сертифікат

який ти зможеш додати до свого CV

Інструменти, які ти опануєш

icon
instrumet preview
instrumet preview
instrumet preview
instrumet preview
instrumet preview
instrumet preview
instrumet preview
instrumet preview
instrumet preview
instrumet preview

Autodesk Maya

Програма, графічний редактор для моделювання тривимірних об'єктів, анімації, композитингу та візуалізації (за допомогою підключених систем рендерингу). В даний час стандарт для розробки 3D графіки для кіно та телебачення.

instrumet preview

Substance Painter

Програма для розподіленого рендерингу (візуалізація зображення). Інструмент для швидкого текстурування об'єктів або персонажів, робочий процес на ньому базується на шарах – як Photoshop. Працює як плагін для Autodesk 3ds Max, Cinema 4D, SketchUp, Rhino, Autodesk Maya, як окремий модуль Standalone, Blender.

instrumet preview

ZBrush

Інструмент для цифрової скульптури, що поєднує в собі 3D/2.5D моделювання, текстурування та малювання. Він використовує запатентовану «піксельну» технологію, яка зберігає інформацію про освітлення, колір, матеріал, орієнтацію та глибину для точок, що становлять всі об'єкти на екрані.

instrumet preview

Unreal engine

Це двигун для створення ігор, один з двох найбільш популярних у світі. Двигуном називається програмне середовище, на основі якого конструюються та створюються ігри. У ньому можна працювати з персонажами, логікою, фізикою та графікою гри.

instrumet preview

Нeadus UVLayout v2

Є автономним додатком для створення та редагування UV координат текстури для 3D поверхонь.

instrumet preview

Marmoset Toolbag

Програма для ріалтаймового рендеру із вбудованим редактором матеріалів. Ця програма дозволяє отримати високо реалістичну картинку за рахунок тонкого налаштування матеріалів, світла та камери. Також із застосуванням HDRI-карт, що дозволяє вписувати ваші моделі в будь-яке оточення.

instrumet preview

Adobe Photoshop

Графічний та багатофункціональний редактор, що дозволяє працювати із зображеннями та відеофайлами. За допомогою цієї програми можна не лише коригувати та ретушувати зображення, а й перетворювати форми, зберігати GIF-анімації, використовувати шари та ефекти.

instrumet preview

Lightshot

Програма захоплення екрана для Windows та macOS, працює схожим на ножиці з Windows Vista та Windows 7 чином, надаючи додаткові можливості для редагування зображення та публікації в Інтернеті. Програма замінює обробник кнопки PrtScr за замовчуванням та перехоплює її для свого запуску.

instrumet preview

Pure ref

Допомагаємо з працевлаштуванням

Надаємо консультацію

Разом із фахівцем ти проаналізуєш свої компетенції, визначиш кар'єрні цілі та позиціонування на ринку праці

Допомагаємо з резюме

Разом з кар'єрним менеджером ти складеш якісне резюме та супровідний лист, які допоможуть виділитися серед інших кандидатів

Пропонуємо вакансії

Менеджер з працевлаштування регулярно інформує студентів курсу про актуальні вакансії від наших компаній-партнерів

Сприяємо твоєму розвитку

Менеджер з працевлаштування створює безкоштовні івенти для розвитку твоїх soft skills та HR-зустрічі з роботодавцями

Допомагаємо отримати роботу мрії

Ти навчишся презентувати себе на співбесіді - очній або заочній. А якщо подаєш резюме на вакансії наших партнерів, менеджер з працевлаштування збирає зворотний зв'язок у роботодавців.

Деталі курсу

Дата старта

27 квітня

Тривалість

120 годин, 20 тижнів

Розклад

Ср 18:00-20:00, Сб 10:00-14:00

Способи оплати

Одразу за курс 10% знижка
Помісячно на без переплат
Покупка частинами
від
від 3 до 12 платежів без комісії

Дізнатись вартість та отримати консультацію

    Оплата курсу

    Виберіть кількість платежів

    Введіть слово, щоб почати пошук

    dontleave

    Ви впевнені, що Вам не потрібна наша консультація?

      Отримати консультацію

      happy

      Вітаю! 👏

      Ти вже на півдорозі до успішної кар'єри в IT

      Вашу заявку прийнято, ми зв'яжемося
      з вами протягом 30 хвилин