з нуля 2,5 місяці Professional

Курс Тестування ігор

Опануєш навички тестування ігор, які відповідаю вимогам Game-індустрії

Доступна оплата частинами
hero
btn icon Якісне навчання

Програма курсу пройшла рев’ю IT-компаній і повністю відповідає вимогам ринку, тому 95% випускників знаходять першу роботу після навчання.

btn icon Real-life заняття

Заняття проходять в Online-режимі – тільки живе спілкування з викладачем в міні-групі до 12 студентів і жодних готових відеороликів.

btn icon Кар'єрний сервіс

Персоналізована допомагаємо з оформленням CV, LinkedIn, пошуку, підбору вакансій, підготовка до співбесіди та підписання offer’у.

Що на тебе чекає?

Багато практики, робота по пайплайну реальних студій та конструктивний зворотний зв'язок

Теорія та практика

Теоретичні знання вчитимешся відразу застосовувати на практиці. Познайомишся з усіма видами тестування і навчишся використовувати їх

Real-life заняття

Жодних відеоуроків та шаблонних завдань. Онлайн заняття з викладачем у міні-групі 6-14 студентів з можливістю прямої комунікації

Фідбек від професіонала

Кожна тема включає практичне завдання. Регулярний розбір домашніх завдань, рекомендації та оцінка практичності застосованих рішень

Доступ до матеріалів

Після закінчення навчання ти зможеш повернутися до пройденого матеріалу і відеозаписів занять протягом року

Випускний проєкт

Представляє собою Кейс із тестування — як тестове завдання у студіях, який стане гарним підтвердження твоїх навичок

mono ar
але це не точно 😏 Після курсу будеш <Testing like a God?>
  • Тестувати ігри на всіх рівнях. Будувати сценарії тестування та роботу з логами
  • Працювати з різноманітними ігровими платформами та інструментами, зберігати лог-файли ігрових сесій та виконувати заміри споживання ресурсів ПК
  • Розуміти особливості платформ, процесів розробки, стеку на базовому рівні та життєвого циклу ПЗ
  • Розумітись в основних механіках, реалізованих в іграх. Самостійно розробляти план тестування, спираючись на техніку тест-дизайну
  • Грамотно оформлювати документацію: складання інформативних баг-репортів, верхньорівневих чек-листів, тест-кейсів та звітів
  • Використовувати функціональне, нефункціональне, позитивне та негативне тестування
Навчання Програма курсу

Тебе чекає навчання, засноване на практичній роботі з реальними кейсами з світу IT

Види та методологій тестування

Особливості у геймдев тестуванні

Ігрові платформи та інструменти

Тестова документація та звіти

Модуль 1 Цілі та завдання тестування
  • Загальні поняття та терміни у тестуванні
  • Види, цілі та завдання тестування
  • Відмінності тестування ПЗ від тестування Ігор
  • Матриця компетенцій Тестувальника ігор
Модуль 2 SDLC та STLC у геймдеві
  • Детальніше про пайплайн аутсорсу та трохи про продукт\аутстаф
  • Ваша тест команда
  • Команди інших департаментів
  • Замовник та паблішер
  • Платформотримач
  • Кінцевий користувач та його фідбек
  • Дизайн документація. Тестплан. Чеклісти\тесткейси
Модуль 3 Термінологія основи
  • Загальні геймдев поняття. Ігровий сленг
  • Quality Assurance
  • Процеси. ПМ-и
  • Програмування та геймдизайн
  • Дизайн\Арт\Анімації
Модуль 4 Game Mechanics. Розбір гри на механікі
  • Поняття «ігрова механіка». Опис механікі тестами
  • Взаємодія механік
  • Black/White Box на реальних ігрових прикладах. Метод тестування «всіх пар», тестування переходів станів
Модуль 5 Напрями у геймдев тестуванні та їх попит
  • PC - steam \ egs \ winGamePass
  • consoles,VR, steamdeck
  • mobile
  • web браузер та ігри на TV
Модуль 6 Рушії розробки та пайплайн
  • Unreal Engine \ Unity\ Godot
  • CryEngine. Frostbite. REDengine. Source. 4A Engine
  • VCS, білди і коміти
Модуль 7 Інструменти гейм тестувальника
  • Test Management System (на прикладі testomat )
  • GitHub як багтрекер та майбутній репозиторій для портфоліо
  • Google Docs and Excel
  • Jira як таск-трекер та система для ведення багів
  • Console "managers", obs, fiddler
Модуль 8 Платформи та їх технічні особливості
  • PC windows. Linux\MacOS
  • Consoles XBOX\PS\Switch, Steamdeck
  • Mobile
  • Web браузер та ігри на TV
  • VR
Модуль 9 Основні платформи на курсі
  • Windows xbox app
  • Steam\EGS
  • Загальні вимоги для релізу Про сертифікації платформ
Модуль 10 Стабільність гри
  • Активна ігрова платформа
  • Ігрова платформа в режимі очікування
  • Ігрова платформа в режимі мультизадачності
Модуль 11 Якість гри
  • "Проходимість" гри
  • Налаштування та Навігація
  • Локалізація
  • Онлайн Рейтинги "ладдеру"
  • Локальна гра
  • Сейви
  • Звук
Модуль 12 Генерації консолей
  • Ввід з контроллеру
  • Кросс-сейви
  • Онлайн-сегментизація мультиплеєру
  • Ігрові режими
  • Кросс платформ-сумісності
Модуль 13 Пам'ять пристрою та Картинка. Акаунт і Чат
  • HDR/4K Режими відображення картинки
  • Підключення до сторонніх сервісів. Лінкування EA\Epic акаунтів
  • Постійна пам'ять пристрою. Запис та доступність
  • Персональна інформація і дані юзера. Запити від гри
  • Чат та його налаштування. М'ют і блок
Модуль 14 Термінологія платформ
  • Controller \ Gamepad
  • Console
  • Заборони
Модуль 15 Взаємодія з інтернетом
  • Підключення до мережі
  • Ігрові сервіси
  • Занижена швидкість
  • Сервіси платформи
  • Нестабільність мережі
Модуль 16 Соціальні механіки
  • Доступ до гри. Валідація віку гравця
  • Контент згенерований гравцями
  • Система репортів Мультиплеєр
  • Нещодавні гравці
  • Кросс платформа та кросс нетворк. Список друзів. Інвайти
Модуль 17 Запуск гри під час встановлення
  • Можливість грати у частину гри при завантаженні якогось %
  • Завантаження додаткового конетнту. Локалізаційні паки
Модуль 18 DLC
  • Доступність без перезавантаження.Активація DLC під час гри
  • Залежності від ДЛЦ та сейвів. Сейви на ДЛЦ контенті та рефанд
  • Відображення цін на додатковий інгейм контент.Різниця у відображенні
Модуль 19 Контроллер і профіль гравця
  • Підключення контроллеру до системи та його прив'язка до юзеру
  • Відключення контроллеру та юзеру
Модуль 20 Робота з профілем гравця
  • Привілегії юзера та сімейних акаунтів
  • Відображення ніку та аватару
  • Доступ до інших профілів
  • Зміна даних профілю. Апдейт цієї інформації у реальному часі
  • Ачівки та бали
Модуль 21 Синхронізація у профіль
  • Прогрес, сейви, ачівки
  • Зміна юзеру
  • Хмарне сховище
Модуль 22 Персональний план розвитку
  • Резюме, прескрін, інтерв'ю, випробувальний термін, зріст грейду
  • Як розвивати не лише навички тестування, а й мислення геймера
  • Перспективи та автоматизація
Викладач курсу

Ти навчатимешся у практикуючого фахівця

Олексій Рогальський

Team Lead QA in Pushka Studios

  • Більше 7 років досвіду у сфері тестування. Починав кар'єру у компанії "Volia", де він займався тестуванням мобільних та телевізійних приставок
  • Працював Київстар ТВ, де очолив команду з тестування веб-, мобільних та телевізійних продуктів, зі сторони "1+1 media"
  • Зараз працює геймдев компанії "Pushka Studios" на посаді Team Lead QA. Під його керівництвом були успішно впроваджені ефективні процеси та успішні випуски ігор на платформах XBOX, Playstation, PC та Nintendo.
  • Має досвід лектора на подіях GGC'23-24 та DOUGameDev

Наш результат - це твоє працевлаштування! Курс буде 🤔 корисним

Початківцям не з IT, які поки нічого не знають про тестування, але хочуть потрапити через нього в геймдев

Новачкам, які вивчали тестування, але поки не змогли структурувати знання і знайти роботу в Геймдеві

Тим, хто уже працює тестувальником в іншій сфері, але втомився і хочеш спробувати себе в суміжній, але більш цікавій галузі

Не вагайся, тицяй кнопку Хочеш дізнатися чи підходить тобі ця ІТ - ⁠професія?

Записуйся на консультацію та отримуй відповіді на свої запитання.

Твій технічний стек
Fiddler Classic

для симуляції інтернет-сценаріїв тестів

XBOX

платформа для ігор та специфічних гейм-тестів

GitHub

баг трекер та профіль з портфоліо

Testomat.io

робота з тест документацією

Jira

система відстеження помилок, призначена для організації спілкування з користувачами, і для управління проєктами

MSI afterburner

для апаратного моніторингу потужностей ПК

кар’єрний супровід включено у вартість курсу Як ми допоможемо тобі знайти першу роботу?
Привабливе CV, де буде правильно описаний твій попередній досвід не IT, набуті навички та soft skills, які хоче бачити роботодавець + 1 варіанти CV адаптованих під конкретну вакансію
Доступ до закритого Telegram-каналу з вакансіями від наших партнерів та рекомендації вас на конкретні вакансії
Супровідний лист адаптований під конкретну вакансію, який підсилить твоє резюме та збільшить шанси отримати конкретну посаду
Актуальні канали, працюючі алгоритми пошуку роботи та персональні рекомендації
Підготовка та проведення фейк-інтерв’ю по Soft Skills українською мовою
Прокачаний профіль Linkedin, який точно зацікавить рекрутерів
Деталі курсу <Game QA Engineer/>
За запитом 50 годин, 10 тижнів Вв, Чт 18.30-21.00

Способи оплати

10% знижка одразу за курс
Без переплат помісячно
btn icon
Помісячна оплата від Level Up Оплату можна розбити на 2 платежiв
btn icon
Оплата частинами від monobank 3 платежа без комісії

Хочеш дізнатись 🤔 більше - заповни форму!

    абоСпілкуватись в Telegrambtn icon

    Питання / відповідь
    Що таке тестувальник ігор?
    Це професія на стику IT та геймдева. Тестировщик комп’ютерних/мобільних ігор - це фахівець, який заходить баги і стежить за тим, щоб все у грі працювало так, як задумали розробники. Крім того він розуміється на ігровому стеку на базовому рівні і вміє складати зрозумілу документацію і прозоро описувати, що потрібно поправити.
    Чи затребувана професія тестувальника ігор?
    Сьогодні жоден ігровий проект не обходиться без тестувальника, він стежить, щоб гра працювала відповідно до описаним бізнес процесам. Шукає помилки, які можуть критично вплинути на якість гри. Більшість таких фахівців є штатними працівниками, бо перевірка є одним із ключових етапів розробки.
    Які навички я освою на курсі Game QA Engineer?
    Ти отримаєш усі необхідні знання та навички для старту роботи тестувальника ігор – від пошуку багів та побудови сценарію тестування до складання документації та оформлення звітів із тестування.
    Чи можу я працевлаштуватися в геймдев після проходження цього курсу?
    Так, ти зможеш подаватись на вакансії Тестувальника ігор у компанії, які займаються розробкою ігор. За умови, що ти будешь старанно навчатися та виконувати усі рекомендації викладача та кар’єрного коуча. До програми курсу включено окремий кар'єрний курс, який допоможе тобі підготуватися до проходження співбесід та виконання тестових завдань під час пошуку роботи.
    Що таке кар’єрний супровід від Level Up?
    Це групові онлайн заняття з кар’єрним консультантом та технічним експертом з топових ігрових студій. На яких ти отримаєш дієві персональні рекомендації, як створити приведливе CV, круте портфоліо, підготуватись та пройти успішно співбесіду та влаштуватися на роботу в Геймдеві. Ці заняття включені у вартість твого навчання. Але якщо ти не відвідував кар’єрні заняття зі своїм потоков, то заняття з наступним потоков уже будуть платними. Тож не зволікай!
    Чи можна перевестися на наступний набір, якщо у мене виникли складності, і я зараз не можу відвідувати заняття?
    Так ми можемо перевести вас до наступного потоку, або навіть змінити напрямок при умову наявності вільних місць у групі. Також, якщо ти оплатив курс повністю, але за поважних причині не зміг пройти його до кінця чи пройшов, але у процесі пошуку роботи зрозумів, що маєш прогалини в знаннях, ти маєш можливість повторного безкоштовного навчання на протязі року.
    Який комп'ютер та програми мені потрібні для навчання?
    Для навчання буде достатньо середньої потужності ПК чи ноутбука, які мають не менше 6 ГБ оперативної пам’яті. Наявність швидкісного інтернету для роботи з офісним пакетом документів (безкоштовних гугл-документів). Windows 10 x64 версії 18362 або вище, доступ до Microsoft Store app. Рекомендовані хар-ки ПК для ігор які будуть на курсі: CPU - i3 3ghz \ AMD Ryzen 3 GPU - nvidia geforce gt 1030 \ AMD Radeon RX 550 сумісні з directX11

    Введіть слово, щоб почати пошук

    dontleave

    Ви впевнені, що Вам не потрібна наша консультація?

      Отримати консультацію

      happy Вітаю! 👏

      Ти вже на півдорозі до успішної кар'єри в IT

      Вашу заявку прийнято, ми зв'яжемося
      з вами протягом 30 хвилин