3D-MODELING
- З нуля опануєш професію 3D-візуалізатора
- Навчишся текстурувати свої 3D моделі
- Опануєш додатковий інструментарій для створення реалістичних 3D моделей
24 жовтня
144 години, 24 тижні
Вт, Чт 18.00-21.00
Заробітна плата 3D Artist
від 400$ до 3600$(за даними work.ua або dou.ua)
3D ARTIST – це фахівець, який розробляє та створює реальні або віртуальні об’єкти у тривимірному просторі.
Курс розроблений для новачків. Ти пройдеш повний цикл створення інтер'єрної візуалізації різної складності від ідеї до фінального проекту. Також опануєш принципи створення 3D-об'єктів та оточення. Навчишся налаштовувати та створювати текстури, працювати зі світлом, анімувати та впроваджувати моделі у 3D-сцену.
ВІДЕО З НАШИМ ВИКЛАДАЧЕМ
Інтенсивна практика та розбір домашніх завдань
Можливість онлайн навчання + відеозаписи всіх занять
Готові проекти, які ти презентуєш потенційним роботодавцям
Допомога у працевлаштуванні, оформленні резюме, підборі вакансій та підготовка до співбесіди
Створювати 3D-моделі різної складності в 3ds Max для комп'ютерних та мобільних ігор, реклами та інтер'єрної візуалізації
Працювати із концептами. Розуміти основні алгоритми роботи із концептом. Правильно візуально поділяти елементи об'єкта
Створювати єдине якісне зображення за допомогою відрендерених зображень та рендер-елементів
Створювати та налаштовувати текстури та матеріали в Substance Painter та робити фінальний рендер
Використовувати різні техніки та методи моделювання, а також безліч інструментів та підбирати відповідні, для створення реалістичних 3D-об'єктів та ігрового оточення
Розбиратися у вимогах до 3D-моделі у сфері постпродакшн та створювати інтер'єрну візуалізацію
Створювати реалістичний рендер за допомогою Substance Painter, запікати текстури, налаштовувати світло та сцену, наносити фактуру, опрацьовувати грані
Підбирати референси, розбиратися у ТЗ замовника та розуміти, що йому потрібно. Дізнаєшся, де шукати натхнення для своєї моделі та підбирати референси
6 місяців інтенсивних практичних занять
7 топових програм необхідних 3D-художнику
12 проектів для твого портфоліо
Навчання в онлайн форматі з можливістю прямої комунікації
Практика з першого дня навчання: робота над реальним проєктом для портфоліо
Закритий Telegram чат групи з викладачем, розбір домашніх завдань та регулярний зворотній зв'язок
Онлайн-екскурсії в топові IT-компанії, тренінги з Soft Skills та підготовка до працевлаштування
Програма, графічний редактор для моделювання тривимірних об'єктів, анімації, композитингу та візуалізації (за допомогою підключених систем рендерингу). В даний час стандарт для розробки 3D графіки для кіно та телебачення.
Програма для розподіленого рендерингу (візуалізація зображення). Інструмент для швидкого текстурування об'єктів або персонажів, робочий процес на ньому базується на шарах – як Photoshop. Працює як плагін для Autodesk 3ds Max, Cinema 4D, SketchUp, Rhino, Autodesk Maya, як окремий модуль Standalone, Blender.
Інструмент для цифрової скульптури, що поєднує в собі 3D/2.5D моделювання, текстурування та малювання. Він використовує запатентовану «піксельну» технологію, яка зберігає інформацію про освітлення, колір, матеріал, орієнтацію та глибину для точок, що становлять всі об'єкти на екрані.
Багатоплатформовий інструмент для розроблення відеоігор і застосунків, і рушій, на якому вони працюють. Створені за допомогою Unity програми працюють на настільних комп'ютерних системах, мобільних пристроях та гральних консолях у дво- та тривимірній графіці, та на пристроях віртуальної чи доповненої реальності.
Графічний та багатофункціональний редактор, що дозволяє працювати із зображеннями та відеофайлами. За допомогою цієї програми можна не лише коригувати та ретушувати зображення, а й перетворювати форми, зберігати GIF-анімації, використовувати шари та ефекти.
Програмне забезпечення для 3D-моделювання, анімації та рендерингу, створене та розроблене для ігор та візуалізації дизайну. 3ds Max має великі засоби для створення різноманітних за формою і складністю тривимірних комп'ютерних моделей, реальних або фантастичних об'єктів навколишнього світу, з використанням різноманітних технік і механізмів.
Програмне забезпечення, призначене для візуалізації та рендерингу тривимірних моделей, що надає широкий спектр інструментів та можливостей для створення високоякісних візуалізацій, ідеальне рішення для вашого робочого процесу.
Програмне забезпечення, яке є інструментами для оформлення, текстурування та випічки в реальному часі.
Додаток для моделювання реалістичних 3d скульптур. TopoGun має професійні інструменти зміни топології тривимірного об'єкта (ретопології) та запікання текстур.
Разом із фахівцем ти проаналізуєш свої компетенції, визначиш кар'єрні цілі та позиціонування на ринку праці
Разом з кар'єрним менеджером ти складеш якісне резюме та супровідний лист, які допоможуть виділитися серед інших кандидатів
Менеджер з працевлаштування регулярно інформує студентів курсу про актуальні вакансії від наших компаній-партнерів
Менеджер з працевлаштування створює безкоштовні івенти для розвитку твоїх soft skills та HR-зустрічі з роботодавцями
Ти навчишся презентувати себе на співбесіді - очній або заочній. А якщо подаєш резюме на вакансії наших партнерів, менеджер з працевлаштування збирає зворотний зв'язок у роботодавців.
Введіть слово, щоб почати пошук
Актуальних новин та заходів в щотижневій розсилці від Level Up
Наш кар'єрний менеджер допоможе тобі обрати найкращий IT-напрямок, враховуючи твої здібності, таланти та попередній досвід, а також скласти персональний план переходу в IT.