Online | Offline
КУРС

3D-MODELING

  • З нуля опануєш професію 3D-візуалізатора
  • Навчишся текстурувати свої 3D моделі
  • Опануєш додатковий інструментарій для створення реалістичних 3D моделей

Cтарт: у жовтні

Тривалість

144 години, 24 тижні

Розклад

Пн, Пт 18:00-21:00

Вартість

6 платежiв по 4250 грн

Заробітна плата 3D Artist

від 400$ до 3600$

(за даними work.ua або dou.ua)

Чим займається 3D Artist?

3D ARTIST – це фахівець, який розробляє та створює реальні або віртуальні об’єкти у тривимірному просторі.

Курс розроблений для новачків. Ти пройдеш повний цикл створення інтер'єрної візуалізації різної складності від ідеї до фінального проекту. Також опануєш принципи створення 3D-об'єктів та оточення. Навчишся налаштовувати та створювати текстури, працювати зі світлом, анімувати та впроваджувати моделі у 3D-сцену.

ВІДЕО З НАШИМ ВИКЛАДАЧЕМ

Коротко про курс

icon

Інтенсивна практика та розбір домашніх завдань

icon

Можливість онлайн навчання + відеозаписи всіх занять

icon

Готові проекти, які ти презентуєш потенційним роботодавцям

icon

Допомога у працевлаштуванні, оформленні резюме, підборі вакансій та підготовка до співбесіди

video-thumb

Після курсу ти зможеш

icon
MODELING

Створювати 3D-моделі різної складності в 3ds Max для комп'ютерних та мобільних ігор, реклами та інтер'єрної візуалізації

icon
CONCEPT

Працювати із концептами. Розуміти основні алгоритми роботи із концептом. Правильно візуально поділяти елементи об'єкта

icon
COMPOSITION

Створювати єдине якісне зображення за допомогою відрендерених зображень та рендер-елементів

icon
TEXTURING & RENDERING

Створювати та налаштовувати текстури та матеріали в Substance Painter та робити фінальний рендер

icon
GOALS

Використовувати різні техніки та методи моделювання, а також безліч інструментів та підбирати відповідні, для створення реалістичних 3D-об'єктів та ігрового оточення

icon
CROSSPLATFORM

Розбиратися у вимогах до 3D-моделі у сфері постпродакшн та створювати інтер'єрну візуалізацію

icon
RENDERING

Створювати реалістичний рендер за допомогою Substance Painter, запікати текстури, налаштовувати світло та сцену, наносити фактуру, опрацьовувати грані

icon
REFERENCE

Підбирати референси, розбиратися у ТЗ замовника та розуміти, що йому потрібно. Дізнаєшся, де шукати натхнення для своєї моделі та підбирати референси

Програма курсу

6 місяців інтенсивних практичних занять

7 топових програм необхідних 3D-художнику

12 проектів для твого портфоліо

1. Знайомство з середовищем 3ds Max
  • 1.1 Реєстрація, портфоліо
  • 1.2 Системні одиниці
  • 1.3 Робота з вікнами
  • 1.4 Навігація
  • 1.5 Стандартні примітиви
  • 1.6 Розглядаємо тонкощі копіювання об'єктів
  • 1.7 Працюємо з виділеннями
2. Сплайнове моделювання у 3ds Max
  • 2.1 Вивчаємо копіювання Array
  • 2.2 Працюємо із замком-прилипання по точках
  • 2.3 Сходи за допомогою Array
3. Модифікатори – як спосіб моделювання
  • 3.1 Працюємо з модифікаторами
  • 3.2 Працюємо з Lattice-модифікатором
4. Обзор и работа с Editable Poly
  • 4.1 Топологія
  • 4.2 Працюємо з базовими функціями
  • 4.3 Групи згладжування
  • 4.4 Практика
5. Закріплення навичок моделювання
  • 5.1 Практика моделювання
6. Візуалізація, освітлення, розгортка
  • 6.1 Робота з джерелами світла
  • 6.2 Налаштування освітлення (HDRI)
  • 6.3 Створення студійного оточення
  • 6.4 Візуалізуємо модель
7. Поглиблене текстурування
  • 7.1 Робота зі слотами самого матеріалу
  • 7.2 Вчимося робити подряпини
  • 7.3 Вчимося робити скляний матеріал
  • 7.4 Розбираємо модифікатор Hair and Fur
  • 7.5 Вчимося працювати з параметром Opacity
8. Створення інтер'єру
  • 8.1 Огляд рендер-пасів у 3dsMax
  • 8.2 Корекція кольору рендеру у Photoshop
  • 8.3 Рівні та криві у Photoshop
  • 8.4 Робота з пасами у Photoshop
  • 8.5 Створення каркасу майбутнього інтер'єру
9. Знайомство з Substance Painter
  • 9.1 Розгортка моделі
  • 9.2 Текстурування моделі в Substance Painter
  • 9.3 Базові функції текстурування
  • 9.4 Рендер в Substance Painter
10. Створення екстер'єрної композиції
  • 10.1 Моделювання екстер'єру та його елементів оточення
  • 10.2 Налаштування освітлення
11. Створення робота та його анімація.
  • 11.1 Створюємо модель за концептом
  • 11.2 Основи анімації
  • 11.3 Побудова зв'язків, лінків
  • 11.4 Анімації камери, можливість камеру пускати по дорозі
  • 11.5 Робота з кривими
  • 11.6 Складання рендерів у After Affects
  • 11.7 Композ та рендер у After Affects
12. Розробка курсового проекту

Хто читає цей курс?

Данило Зіневич

VFX-artist, 3D-artist, 3D-modeler

Мій професійний розвиток як тридешника ніколи не стоїть на місці. Я завжди акцентую увагу на своїх навичках у галузі: моделювання, скульптингу, візуалізації, розгортки 3D-моделей тощо; і прагну їх розвивати, а так само ділитися цим з іншими.

Як відбувається навчання?

Живі заняття

Навчання в онлайн форматі з можливістю прямої комунікації

90% практики

Практика з першого дня навчання: робота над реальним проектом для портфоліо

Підтримка викладача

Закритий Telegram чат групи з викладачем, розбір домашніх завдань та регулярний зворотній зв'язок

Кар'єрні івенти

Онлайн-екскурсії в топові IT-компанії, тренінги з Soft Skills та підготовка до працевлаштування

Твоє резюме після навчання

Іван Солов 3D Artist Trainee
Зарплата від 400$
Графік Робота в офісі/віддалено
Освіта IT-центр Level Up
Ключові навички
  • Створення моделей у 3ds Max Autodesk різної складності
  • Доробка 3D-моделей, навички роботи з UV-розгортками, відновлення геометрії та доопрацювання візуальних стилів за допомогою Photoshop
  • Робота з текстурами, формою, кольором моделі та вмію налаштовувати світло та тіні для моделі
  • Вміння відтворювати різні моделі за концептом у 3ds Max Autodesk Створювати Hard Surface моделі
  • Анімація об'єктів. Створювати петлеву (зациклену) анімацію
  • Гарне розуміння принципів роботи Desktop, Web та мобільних додатків
  • Впевнена робота у Photoshop щодо корекції кольору рендеру
  • Створення реалістичних текстур у Substance Painter
  • Готовність вчитися, зростати та вдосконалюватися в галузі якості

Так буде виглядати твій електронний сертифікат

який ти зможеш додати до свого CV

Инструменты, которые вы освоите

icon
instrumet preview
instrumet preview
instrumet preview
instrumet preview
instrumet preview
instrumet preview
instrumet preview

Adobe Photoshop

Графічний та багатофункціональний редактор, що дозволяє працювати із зображеннями та відеофайлами. За допомогою цієї програми можна не лише коригувати та ретушувати зображення, а й перетворювати форми, зберігати GIF-анімації, використовувати шари та ефекти.

instrumet preview

3ds Max

Програмне забезпечення для 3D-моделювання, анімації та рендерингу, створене та розроблене для ігор та візуалізації дизайну. 3ds Max має великі засоби для створення різноманітних за формою і складністю тривимірних комп'ютерних моделей, реальних або фантастичних об'єктів навколишнього світу, з використанням різноманітних технік і механізмів.

instrumet preview

V-Ray

Програма для розподіленого рендерингу (візуалізація зображення). Працює як плагін для Autodesk 3ds Max, Cinema 4D, SketchUp, Rhino, Autodesk Maya, як окремий модуль Standalone, Blender. V-Ray добре себе зарекомендував у багатьох сферах візуалізації завдяки своїй гнучкості та широкому набору інструментів для включення в робочий процес різних студій, чи то анімаційні чи архітектурні компанії.

instrumet preview

Adobe After Effects

Програмне забезпечення Adobe Systems для редагування відео та динамічних зображень, розробки композицій (композитинг), анімації та створення різних ефектів. Широко застосовується в обробці знятого відеоматеріалу (корекція кольорів, постпродакшн), при створенні рекламних роликів, музичних кліпів, у виробництві анімації (для телебачення та web), а також для інших завдань, в яких потрібне використання цифрових відеоефектів.

instrumet preview

Autodesk Maya

Програма, графічний редактор для моделювання тривимірних об'єктів, анімації, композитингу та візуалізації (за допомогою підключених систем рендерингу). В даний час стандарт для розробки 3D графіки для кіно та телебачення.

instrumet preview

Substance Painter

Програма для розподіленого рендерингу (візуалізація зображення). Інструмент для швидкого текстурування об'єктів або персонажів, робочий процес на ньому базується на шарах – як Photoshop. Працює як плагін для Autodesk 3ds Max, Cinema 4D, SketchUp, Rhino, Autodesk Maya, як окремий модуль Standalone, Blender.

Допомагаємо з працевлаштування

Надаємо консультацію

Разом із фахівцем ти проаналізуєш свої компетенції, визначиш кар'єрні цілі та позиціонування на ринку праці

Допомагаємо з резюме

Разом з кар'єрним менеджером ти складеш якісне резюме та супровідний лист, які допоможуть виділитися серед інших кандидатів

Пропонуємо вакансії

Менеджер з працевлаштування регулярно інформує студентів курсу про актуальні вакансії у наших компаній-партнерів

Сприяємо твоєму розвитку

Менеджер з працевлаштування створює безкоштовні івенти для розвитку твоїх soft skills та HR-зустрічі з роботодавцями

Допомагаємо отримати роботу мрії

Ти навчишся презентувати себе на співбесіді - очній або заочній. А якщо подаєш резюме на вакансії наших партнерів, менеджер з працевлаштування збирає зворотний зв'язок у роботодавців.

Інвестуй в себе!

Отримай роботу 3D ARTIST за 24 тижні

Вартість курсу
25500 грн.
*При повній оплаті знижка 10% економія 2550 грн
Оплата по місяцям

6 платежiв по 4250 грн

Отримай консультацію,
щодо курсу

    Отримати консультацію

    Ім'я
    Телефон

    Введіть слово, щоб почати пошук