з нуля 6 місяців online

Курс 3D моделювання

Пройдеш повний цикл створення реалістичних 3D-моделей для різних галузей

Доступна оплата частинами
hero
Заробітная плата 3D-Artist
Junior 0-1,5 роки 400-800$
Middle 2-3 роки 2000-3000$
Senior 5+ років 3000$+
Що на тебе чекає?

Твоє майбутнє в 3D-ГРАФІЦІ починається тут!

Теорія та практика

Теоретичні знання вчитимешся відразу застосовувати на практиці. Розбір домашніх завдань, рекомендації та оцінка практичності застосованих рішень

Concept

Працювати із концептами. Правильно візуально поділяти елементи об'єкта

Повний Pipeline

Створите 3D-моделі різної складності в 3ds Max для комп'ютерних та мобільних ігор, реклами та інтер'єрної візуалізації

Текстурінг&Рендеринг

Створювати та налаштовувати текстури та матеріали в Substance Painter, запікати текстури, налаштовувати світло та сцену, наносити фактуру, опрацьовувати грані

Випускний проєкт

Створиш високодеталізовану 3D-модель для портфоліо та презентуєш її перед потенційними роботодавцями

mono ar
СПРОБУЙ НАВЧАННЯ ПРЯМО ЗАРАЗ Отримайте перше заняття безкоштовно!

Почніть свій шлях у 3D-моделюванні з безкоштовного заняття! Дізнайтеся основи та отримайте уявлення про наші курси, не витрачаючи ні копійки

але це не точно 😏 Після курсу будеш <Modeling like a God?>
  • Створювати високодеталізовані моделі у 3ds Max Autodesk різної складності
  • Дооробка 3D-моделей, працювати з UV-розгортками, відновлення геометрії та доопрацювання візуальних стилів за допомогою Photoshop
  • Працювати з текстурами, формою, кольором моделі та вміти налаштовувати світло та тіні для моделі
  • Відтворювати різні моделі за концептом у 3ds Max Autodesk Створювати Hard Surface моделі
  • Робити анімацію об'єктів. Створювати петлеву (зациклену) анімацію
  • Ствоювати персонажів у ZBrush, ігрове отоження та адаптувати моделі до ігрового движка Unity
Навчання Програма курсу

Тебе чекає навчання, засноване на практичній роботі з реальними кейсами

Modeling&Texturing

Робота з концептами

Розробка інтер'єрів

Рендеринг

Модуль 1 1. Знайомство з середовищем 3ds Max
  • Реєстрація, портфоліо
  • Системні одиниці
  • Робота з вікнами
  • Навігація
  • Стандартні примітиви
  • Розглядаємо тонкощі копіювання об'єктів
  • Працюємо з виділеннями
Модуль 2 2. Сплайнове моделювання у 3ds Max
  • Вивчаємо копіювання Array
  • Працюємо із замком-прилипання по точках
  • Сходи за допомогою Array
Модуль 3 3. Модифікатори – як спосіб моделювання
  • Працюємо з модифікаторами
  • Працюємо з Lattice-модифікатором
Модуль 4 4. Обзор та робота с Editable Poly
  • Топологія
  • Працюємо з базовими функціями
  • Групи згладжування
  • Практика
Модуль 5 5. Закріплення навичок моделювання
  • Практика моделювання
Модуль 6 6. Візуалізація, освітлення, розгортка
  • Робота з джерелами світла
  • Налаштування освітлення (HDRI)
  • Створення студійного оточення
  • Візуалізуємо модель
Модуль 7 7. Поглиблене текстурування
  • Робота зі слотами самого матеріалу
  • Вчимося робити подряпини
  • Вчимося робити скляний матеріал
  • Розбираємо модифікатор Hair and Fur
  • Вчимося працювати з параметром Opacity
Модуль 8 8. Створення інтер'єру
  • Огляд рендер-пасів у 3dsMax
  • Корекція кольору рендеру у Photoshop
  • Рівні та криві у Photoshop
  • Робота з пасами у Photoshop
  • Створення каркасу майбутнього інтер'єру
Модуль 9 9. Знайомство з Substance Painter
  • Розгортка моделі
  • Текстурування моделі в Substance Painter
  • Базові функції текстурування
  • Рендер в Substance Painter
Модуль 10 10. Створення екстер'єрної композиції
  • Моделювання екстер'єру та його елементів оточення
  • Налаштування освітлення
Модуль 11 11. Створення робота та його анімація.
  • Створюємо модель за концептом
  • Основи анімації
  • Побудова зв'язків, лінків
  • Анімації камери, можливість камеру пускати по дорозі
  • Робота з кривими
Модуль 12 12. Розробка курсового проекту
Викладач курсу

Ти навчатимешся у практикуючого фахівця

Олена Настай

3D Artist

Понад 15 років у 3D, з них 10 роки викладач курсу 3D Maya та інших пакетів. Сфера інтересів у моделюванні - інтер'єри, персонажне модолювання. Як основний інструмент моделювання віддаю перевагу Autodesk 3ds Max, також працюю в Substance Painter, ZBrush, Marmoset Toolbag 3, TopoGan та інших актуальних пакетах.

Твій технічний стек
3Ds Max

Професійне програмне забезпечення для 3D-моделювання, анімації та візуалізації під час створення ігор та проектування

Adobe Photoshop

Графічний та багатофункціональний редактор, для роботи зображеннями та відеофайлами. А ще для постобробки рендерів

ZBrush

Передова програма для 3D-скульптури, що імітує традиційні методи скульптури, виконані в цифровому вигляді на комп'ютері

Substance Painter

Програма для розподіленого рендерингу (візуалізація зображення). Інструмент для швидкого текстурування об'єктів або персонажівдити налагодження коду вручну та знайомий з Xdebug

Marmoset Toolbag

Програма для ріалтаймового рендеру із вбудованим редактором матеріалів. Дозволяє отримати високо реалістичну картинку за рахунок тонкого налаштування матеріалів, світла та камери

TopoGun

Додаток для моделювання реалістичних 3d скульптур. TopoGun має професійні інструменти зміни топології тривимірного об'єкта

Unity

Багатоплатформовий інструмент для розроблення відеоігор і застосунків, і рушій, на якому вони працюють

кар’єрний супровід включено у вартість курсу Як ми допоможемо тобі знайти першу роботу?
Привабливе CV, де буде правильно описаний твій попередній досвід не IT, набуті навички та soft skills, які хоче бачити роботодавець + 1 варіанти CV адаптованих під конкретну вакансію
Доступ до закритого Telegram-каналу з вакансіями від наших партнерів та рекомендації вас на конкретні вакансії
Супровідний лист адаптований під конкретну вакансію, який підсилить твоє резюме та збільшить шанси отримати конкретну посаду
Актуальні канали, працюючі алгоритми пошуку роботи та персональні рекомендації
Підготовка та проведення фейк-інтерв’ю по Soft Skills українською мовою
Прокачаний профіль Linkedin, який точно зацікавить рекрутерів
Деталі курсу 3D MODELING
26 листопада 144 години, 24 тижні Вв, Чт 18.00-21.00

Способи оплати

10% знижка одразу за курс
20% знижка ЗСУ та військовим
btn icon
Помісячна оплата від Level Up Оплату можна розбити на 5 платежiв
btn icon
Оплата частинами від monobank від 3 до 7 платежів без комісії

Хочеш дізнатись 🤔 більше - заповни форму!

    абоСпілкуватись в Telegrambtn icon

    Питання / відповідь
    Чим займається 3D Artist?
    3D ARTIST – це фахівець, який розробляє та створює реальні або віртуальні об’єкти у тривимірному просторі.
    Чого я навчусь на курсі 3D моделювання?
    Курс розроблений для новачків. Ти пройдеш повний цикл створення інтер'єрної візуалізації різної складності від ідеї до фінального проекту. Також опануєш принципи створення 3D-об'єктів та оточення. Навчишся налаштовувати та створювати текстури, працювати зі світлом, анімувати та впроваджувати моделі у 3D-сцену
    Скільки заробляє 3Д дизайнер?
    Рівень заробітної плати залежить від досвіду роботи, якості ваших робіт у портфоліо та твоїх особистих навичок. Зарплата 3D Artist новачка стартує від 400-800$ до рівня Junior, Middle 1500-2000$, Senior 3000+ $
    Чи зможу знайти роботу після курсу 3D моделювання?
    Перевага професії 3D Artist заключається в тому, що ти зможет працювати як в компанії, так і на фрилансі, або бути самозайнятим так створювати 3D модельки і продавати їх на спеціалізованих платформах. Ти сам обираєшь для себе зручний формат

    Введіть слово, щоб почати пошук

    dontleave

    Ви впевнені, що Вам не потрібна наша консультація?

      Отримати консультацію

      happy Вітаю! 👏

      Ти вже на півдорозі до успішної кар'єри в IT

      Вашу заявку прийнято, ми зв'яжемося
      з вами протягом 30 хвилин