Твоє майбутнє в 3D-ГРАФІЦІ починається тут!
Теоретичні знання вчитимешся відразу застосовувати на практиці. Розбір домашніх завдань, рекомендації та оцінка практичності застосованих рішень
Працювати із концептами. Правильно візуально поділяти елементи об'єкта
Створите 3D-моделі різної складності в 3ds Max для комп'ютерних та мобільних ігор, реклами та інтер'єрної візуалізації
Створювати та налаштовувати текстури та матеріали в Substance Painter, запікати текстури, налаштовувати світло та сцену, наносити фактуру, опрацьовувати грані
Створиш високодеталізовану 3D-модель для портфоліо та презентуєш її перед потенційними роботодавцями
Почніть свій шлях у 3D-моделюванні з безкоштовного заняття! Дізнайтеся основи та отримайте уявлення про наші курси, не витрачаючи ні копійки
- Створювати високодеталізовані моделі у 3ds Max Autodesk різної складності
- Дооробка 3D-моделей, працювати з UV-розгортками, відновлення геометрії та доопрацювання візуальних стилів за допомогою Photoshop
- Працювати з текстурами, формою, кольором моделі та вміти налаштовувати світло та тіні для моделі
- Відтворювати різні моделі за концептом у 3ds Max Autodesk Створювати Hard Surface моделі
- Робити анімацію об'єктів. Створювати петлеву (зациклену) анімацію
- Ствоювати персонажів у ZBrush, ігрове отоження та адаптувати моделі до ігрового движка Unity
приклади, чого ти зможеш досягти на курсі 3D моделювання
Тебе чекає навчання, засноване на практичній роботі з реальними кейсами
Modeling&Texturing
Робота з концептами
Розробка інтер'єрів
Рендеринг
- Реєстрація, портфоліо
- Системні одиниці
- Робота з вікнами
- Навігація
- Стандартні примітиви
- Розглядаємо тонкощі копіювання об'єктів
- Працюємо з виділеннями
- Вивчаємо копіювання Array
- Працюємо із замком-прилипання по точках
- Сходи за допомогою Array
- Працюємо з модифікаторами
- Працюємо з Lattice-модифікатором
- Топологія
- Працюємо з базовими функціями
- Групи згладжування
- Практика
- Практика моделювання
- Робота з джерелами світла
- Налаштування освітлення (HDRI)
- Створення студійного оточення
- Візуалізуємо модель
- Робота зі слотами самого матеріалу
- Вчимося робити подряпини
- Вчимося робити скляний матеріал
- Розбираємо модифікатор Hair and Fur
- Вчимося працювати з параметром Opacity
- Огляд рендер-пасів у 3dsMax
- Корекція кольору рендеру у Photoshop
- Рівні та криві у Photoshop
- Робота з пасами у Photoshop
- Створення каркасу майбутнього інтер'єру
- Розгортка моделі
- Текстурування моделі в Substance Painter
- Базові функції текстурування
- Рендер в Substance Painter
- Моделювання екстер'єру та його елементів оточення
- Налаштування освітлення
- Створюємо модель за концептом
- Основи анімації
- Побудова зв'язків, лінків
- Анімації камери, можливість камеру пускати по дорозі
- Робота з кривими
Ти навчатимешся у практикуючого фахівця
Професійне програмне забезпечення для 3D-моделювання, анімації та візуалізації під час створення ігор та проектування
Графічний та багатофункціональний редактор, для роботи зображеннями та відеофайлами. А ще для постобробки рендерів
Передова програма для 3D-скульптури, що імітує традиційні методи скульптури, виконані в цифровому вигляді на комп'ютері
Програма для розподіленого рендерингу (візуалізація зображення). Інструмент для швидкого текстурування об'єктів або персонажівдити налагодження коду вручну та знайомий з Xdebug
Програма для ріалтаймового рендеру із вбудованим редактором матеріалів. Дозволяє отримати високо реалістичну картинку за рахунок тонкого налаштування матеріалів, світла та камери
Додаток для моделювання реалістичних 3d скульптур. TopoGun має професійні інструменти зміни топології тривимірного об'єкта
Багатоплатформовий інструмент для розроблення відеоігор і застосунків, і рушій, на якому вони працюють
Способи оплати
Хочеш дізнатись 🤔 більше - заповни форму!