ПРОФЕСІЯ

3D-ДЖЕНЕРАЛІСТ

  • З нуля опануєш професію 3D-визуалізатора
  • Зробиш модель по повному пайплайну як в ААА проектах
  • Осволодієш додатковим інструментарієм для створення реалістичних 3D моделей

Cтарт: 28 жовтня

Дізнатися більше

Тривалість

144 години, 24 тижні

Розклад

Вт, Чт 18:00-21:00

Вартість

6 платежів по 3500 грн

Чим займається 3D ARTIST?

3D ARTIST – це фахівець, який розробляє та створює реальні або віртуальні об’єкти у тривимірному просторі.

Освоївши цю спеціальність, можна в подальшому розвиватися і стати успішним 3D-дизайнером в сфері візуалізації або анімації.

(за даними work.ua або dou.ua)

Що буде у курсі

6 місяці інтенсивних практичних занять

Ти отримаєш усі необхідні навички для роботи та на практиці пройдеш усі етапи розробки дизайн-продукту

6 топових програм, необхідних 3D художнику

Освоїш прийоми роботи з графічними редакторами, навчишся створення ефектів.

Навчишся думати як 3D-художник

Навчишся створювати інноваційний продукт, який буде привабливим для користувача та ефективно вирішувати проблеми бізнесу

Випускний проект для твого портфоліо

Пройдеш всі етапи розробки дизайну продукту. Навчишся працювати з замовником та успішно презентувати свій продукт.

У результаті курсу ти

Пройдеш практику роботи з програмою Autodesk 3Ds Max що дозволить тобі у майбутньому працювати у будь-якому 3D редакторі

Навчишся створити оптимальну розгортку для своєї 3D-моделі, і використовувати її при текстуруванні в Substance Painter .

Розберешся в принципах роботи Substance Painter, і навчишся створювати ті текстури, які хочеш, а не ті, які виходять.

На практиці вивчиш, як перенести деталізацію з високо-полігональних моделей на низько-полігональні.

Знання та навички

  • Робота з інтерфейсом 3Ds Max
  • Правильна організація проекту
  • Опрацювання правильної форми
  • Дотримання поставлених термінів
  • Відмінно працювати з текстурами
  • Навички командної роботи
  • Створювати 3D-моделі під різні вимоги, наприклад: кіно, мультфільми, ігрові движки.
  • Правильна робота з референсом
  • Побудова сітки з хорошою топологією
  • Досвід та розуміння процесу створення 3D моделей
  • Знання базових принципів анімації
  • Уміння переносити, підключати отримані текстури з Substance Painter в іншу програму, настройка шейдеров.

Роботи наших студентів Через 6 місяців твоя робота буде тут

Програма курсу

1. Знакомство со средой 3ds Max
  • Регистрация, портфолио;
  • Системные единицы;
  • Работа с окнами;
  • Навигация;
  • Стандартные примитивы;
  • Рассматриваем тонкости копирования объектов;
  • Работаем с выделениями;
2. Сплайновое моделирование в 3ds Max.
  • Изучаем копирование Array;
  • Работаем с замком-прилипание по точкам;
  • Лесница с помощью Array;
3. Модификаторы - как способ моделирования.
  • Работаем с модификаторами;
  • Работаем с Lattice-модификатором;
4. Обзор и работа с Editable Poly.
  • Топология;
  • Работаем с базовыми функциями;
  • Группы сглаживания;
  • Практика;
5. Закрепление навыков моделирования.
  • Практика моделирования;
6. Визуализация, освещение, развертка.
  • Работа с источниками света;
  • Настройка освещения (HDRI);
  • Создание студийного окружения;
  • Визуализируем модель;
7. Углубленное текстурирование.
  • Работа со слотами самого Материала;
  • Учимся делать царапины;
  • Учимся делать стеклянный материал;
  • Разбираем модификатор Hair and Fur;
  • Учимся работать с параметром Opacity;
8. Создание своего интерьера.
  • Обзор рендер-пассов в 3dsMax;
  • Цветокоррекция рендера в Photoshop;
  • Уровни и кривые в Photoshop;
  • Работа с пассами в Photoshop;
  • Создание каркаса будущего интерьера;
9. Знакомство с Substance Painter.
  • Развертка модели;
  • Текстурирование модели в Substance Painter;
  • Базовые функции текстурирования;
  • Рендер в Substance Painter;
10 . Создание экстерьерной композиции.
  • Моделирование экстерьера и его элементов окружения;
  • Настройка освещения;
11. Создание робота и его анимация.
  • Создаем модель по концепту;
  • Основы анимации;
  • Построение связей, линков;
  • Анимации камеры, возможность камеру пускать по пути;
  • Работа с кривыми;
  • Сборка рендеров в After Affects;
  • Композ и рендер в After Affects;
12. Разработка курсового проекта.

Спікер

Даниил Зиневич

VFX-artist, 3D-artist, 3D-modeler

Моё профессиональное развитие как тридешника никогда не стоит на месте. Я всегда акцентирую внимание на своих навыках в области: моделирования, скульптинга, визуализации, развертки 3D-моделей и т.д.; и стремлюсь их развивать, а так же делиться этим с другими.

Цей курс для тебе, якщо ти

Хочеш стати дизайнером і гідно заробляти
Прагнеш стати на рівень вище в сучасному дизайні
Замислюєшся про перехід з однієї галузі дизайну в іншу
Починаючий дизайнер і хочеш системних знань та інтенсивної практики

Допомога в працевлаштуванні

Кожен випускник отримує допомогу і підтримку від кар'єрного консультанта Level Up

  • Допомога в складанні IT-резюме та проходження співбесіди
  • Індивідуальні консультації з пошуку роботи та розвитку кар’єри
  • Регулярне інформування про відкриті вакансії від наших компаній-партнерів
  • Безкоштовні відвідування івентів по soft skills і зустрічей c HR компаній для всіх студентів

Початок курсу

28 жовтня

Тривалість

144 години, 24 тижні

Розклад

Вт, Чт 18:00-21:00

Вартість

6 платежів по 3500 грн

Чекаємо на тебе