з нуля 6 місяців Professional

Курс Дизайн
3D персонажів в ZBrush

Пройдеш повний цикл створення реалістичних
3D персонажів у Zbrush з нуля

Доступна оплата частинами
hero
btn icon Real-life заняття

Заняття проходять в Online-режимі – тільки живе спілкування з викладачем в міні-групі до 12 студентів і жодних готових відеороликів.

btn icon Проєкти у портфоліо

В результаті навчання до 5 моделей та 1 випускний проєкт для твого портфоліо, який презентуєш перед потенційними роботодавцями

btn icon Кар'єрний сервіс

Персоналізована допомагаємо з оформленням CV, LinkedIn, пошуку, підбору вакансій, підготовка до співбесіди та підписання offer’у.

Що на тебе чекає?

Комплексе навчання Zbrush

Практичні навички

Створення деталізованих 3D моделей персонажей. Регулярний розбір домашніх завдань, рекомендації та оцінка практичності застосованих рішень

Повний стек технологій

На професійному рівні володітимеш програмним середовищем Zbrush та матимеш додатковий арсенал технологій необхідний для створення реалістичних персонажей

Навички скульптингу

Практика скульптингу персонажів, елементів ігрового оточення та інших моделей

Робота з текстурінгом

Створювати та налаштовувати текстури та матеріали в Substance Painter, та робити фінальний рендер

Дипломний проєкт

Створиш високодеталізованого 3D-персонажа для портфоліо та презентуєш його перед потенційними роботодавцями

mono ar
але це не точно 😏 Після курсу Zbrush з нуля ти будеш <Modeing like a God?>
  • Створювати характерних персонажів по заданому 2D концепту за допомогою програми ZBrush
  • Робити ретопологію та розгортку за допомогою програм 3DS Max і Maya
  • Запікати карти текстур та розфарбовувати персонажів в програмі Substance Painter
  • Створювати систему ригів та візуалізувати персонажів в програмі Maya та Marmoset Toolbag
  • - Додавати атмосферне оточення для персонажа за допомогою світла та реалістичних текстур
  • Оживляти готові скульптури за допомогою міміки, волосся, одягу та аксесуарів
Навчання Програма онлайн курсу Zbrush

Тебе чекає навчання, засноване на практиці з реальними кейсами

Скульптинг

Ретопологія та текстурування

Оточення та одяг

Рендеринг

Модуль 1 Інтерфейс програми Zbrush
  • Вивчення інтерфейсу та головних меню
  • Інструменти для скульптінга, пензлики
  • Примітіви програми
  • Базовий інструментарій ліплення
  • Додавання примітивів в сцену, орієнтація в палітрі Tool та перехід в режим Edit
  • Гарячі клавіші роботи з вьюпортом
Модуль 2 Інструменти Subtool
  • Інструменти трансформації об'єктів
  • Організація та реорганізація моделі, Polygroup, Subtool
  • Способи поділу та з'єднання різних частин моделі
  • Анатомія голови та основні параметри
  • Практична робота: моделювання голови персонажу
  • Трансформації та манипуляції
Модуль 3 Геометрія та полігрупи
  • Теорія та практика створення топологічної сітки для статичних та анімованих об’єктів
  • Полігрупи і іх функції
  • Анатомія тіла: Особливості, специфіка та хитрощі скульптингу
  • Засоби перенесення деталізації з Low-poly на High-poly модель, повний розбір функціонала Project All
  • Практична робота по створенню разних частин персонажів
Модуль 4 Розділи Деформація, Альфа-канали, Маски
  • Референси та модельні листи, принципи створення
  • Виділення за допомогою масок та основні команди
  • Створення одягу для персонажу
  • Альфи та особливості їх створення
  • Правила створення якісної моделі, принципи блокінгу
  • Практична робота по створенню полноцінного персонажа в одязі
  • Створення власних налаштувань робочого простору та оптимізація процесу ліплення
Модуль 5 Текстурування та освітлення в програмі ZBrush
  • Основні принципи текстурування в Zbrush
  • Теорія та практика створення топологічної сітки для статичних та анімованих об'єктів
  • Методи перенесення деталізації з Low-poly на High-polyмодель, повний розбір функціоналу Project All
  • Види освітлення. Використання кольору для посилення композиції та емоцій
  • Камери. Прийоми створення динамічних світлових ефектів
  • Інструменти рендера
  • Практична робота по размалюванню персонажа
Модуль 6 Знайомство с програмою 3DS Max
  • Знайомство з інтерфейсом програми
  • Стандартні та розширені примітіви
  • Матеріали: що це, як налаштовувати та додавати на моделі, накладати текстури
  • Виділення розмірів, текстур і специфікацій матеріалів
  • Створення моделей та оточення за допомогою примитівів
Модуль 7 Полігональне моделювання
  • Модіфікатори Edit Poly та Edit Mesh
  • Світок Geometry
  • Команди для роботи з подоб'єктами
  • Групи зглажування
  • Скульптінг - способи вигідної подачі моделі
  • Практична робота с полігонами
Модуль 8 Практична робота по темі полігони
  • Створення ігрового хатинки
  • Текстування моделей. Основні принципи текстурування в Zbrush
  • Освітлення в пейзажах
  • Прийоми створення динамічних світлових ефектів
  • Створення реалістичності за допомогою текстури
  • Рендер моделі
Модуль 9 Нормалі, XForm, Pivot. Створення розгортки
  • Поняття нормалі та групи сглажування. Додатковіінструменти
  • Зважені нормалі
  • Утіліта XForm для сброса зайвої інформациїї
  • Правила роботи з опорной точкою об'єкта
  • Робота з розгорткою. Юдіми, падінг
  • Практична робота по створенню розгортки персонажа
Модуль 10 Матеріали, освітлення, рендер
  • Редактор матеріалов, карти
  • Варіанти освітлення
  • Камери та налаштування рендера
  • Текстування зброї та оточення
Модуль 11 Запікання та текстурування в програмі Substance Painter
  • Інтерфейс програми
  • Запеканя карт
  • Шари та властивості матеріалов
  • Експорт карт в інші програми
  • Практична робота по размалюванню персонажа
Модуль 12 Ретопологія персонажа в Maya та Topogun
  • Створення лоу моделі
  • Накладення сітки. Додавання текстур
  • На практиці вчимось зменшувати кількість полігонів на моделі і зберегти якісну сітку
  • Рендер персонажа в програмі Zbrush
Модуль 13 Подача персонажа в програмі Marmoset Toolbag
  • Інтерфейс та інструментарій програми Marmoset Toolbag
  • Виставлення світлення
  • Створення реалістичності за допомогою освітлення
  • Накладання карт
Модуль 14 Створення анімації персонажа в 3DS Max та Maya
  • Базові поняття анімації. Іерархія та оснастка
  • Система рігов Cat
  • Створення скелету в Maya
  • Прив'язка до Skin. Ретаргет
Модуль 15 Project
  • Підготовка дипловного проєкту
  • Оформлення портфоліо
  • Відкритий захист проєкту
Викладач курсу Персонажне моделювання

Ти навчатимешся у практикуючого фахівця

Олена Настай

3D Artist

Понад 15 років у 3D, з них 10 роки викладач курсу 3D Maya та інших пакетів. Сфера інтересів у моделюванні - інтер'єри, персонажне модолювання. Як основний інструмент моделювання віддаю перевагу Autodesk 3ds Max, також працюю в Substance Painter, ZBrush, Marmoset Toolbag 3, TopoGan та інших актуальних пакетах.

Наш результат - це твоє працевлаштування! Курс буде 🤔 корисним

Початківцям не з IT, які поки нічого не знають про 3D моделінг, але мріють навчитися створювати 3D-об'єкти

Студентам та людям, які вже мають досвід в 3D моделінгу і хочуть прокачатись у сфері персонажного моделювання

Тим, хто хоче навчитися створювати характерних персонажів з використанням Zbrush

Не вагайся, тицяй кнопку Хочеш дізнатися чи підходить тобі ця ІТ - ⁠професія?

Записуйся на консультацію та отримуй відповіді на свої запитання.

Твій технічний стек
Zbrush

Передова програма для 3D-скульптури, що імітує традиційні методи скульптури, виконані в цифровому вигляді на комп'ютері

3Ds Max

Професійне програмне забезпечення для 3D-моделювання, анімації та візуалізації під час створення ігор та проектування

3D Maya

Програма, графічний редактор для моделювання тривимірних об'єктів, анімації, композитингу та візуалізації (за допомогою підключених систем рендерингу)

Marmoset Toolbag

Програма для ріалтаймового рендеру із вбудованим редактором матеріалів. Дозволяє отримати високо реалістичну картинку за рахунок тонкого налаштування матеріалів, світла та камери.

Topogun

Додаток для моделювання реалістичних 3d скульптур. TopoGun має професійні інструменти зміни топології тривимірного об'єкта

KeyShot

Інструмент для рендерингу зображень, тривимірних об'єктів, анімації та інтерактивних візуальних ефектів.

Substance Painter

Програма для розподіленого рендерингу (візуалізація зображення). Інструмент для швидкого текстурування об'єктів або персонажівдити налагодження коду вручну та знайомий з Xdebug

Unity

Багатоплатформовий інструмент для розроблення відеоігор і застосунків, і рушій, на якому вони працюють

Vray

Рендер-движок, розроблений болгарською компанією Chaos Group. Це система для візуалізації 3D сцен

кар’єрний супровід включено у вартість курсу Як ми допоможемо тобі знайти першу роботу?
Привабливе CV, де буде правильно описаний твій попередній досвід не IT, набуті навички та soft skills, які хоче бачити роботодавець + 1 варіанти CV адаптованих під конкретну вакансію
Доступ до закритого Telegram-каналу з вакансіями від наших партнерів та рекомендації вас на конкретні вакансії
Супровідний лист адаптований під конкретну вакансію, який підсилить твоє резюме та збільшить шанси отримати конкретну посаду
Актуальні канали, працюючі алгоритми пошуку роботи та персональні рекомендації
Підготовка та проведення фейк-інтерв’ю по Soft Skills українською мовою
Прокачаний профіль Linkedin, який точно зацікавить рекрутерів
Деталі курсу Дизайн 3D персонажів Zbrush
18 січня 96 годин, 6 місяців СБ 9:00-13:00

Способи оплати

10% знижка одразу за курс
20% знижка ЗСУ та військовим
btn icon
Помісячна оплата від Level Up Оплату можна розбити на 3 платежiв
btn icon
Оплата частинами від monobank від 3 до 5 платежів без комісії

Хочеш дізнатись 🤔 більше - заповни форму!

    абоСпілкуватись в Telegrambtn icon

    Введіть слово, щоб почати пошук

    dontleave

    Ви впевнені, що Вам не потрібна наша консультація?

      Отримати консультацію

      happy Вітаю! 👏

      Ти вже на півдорозі до успішної кар'єри в IT

      Вашу заявку прийнято, ми зв'яжемося
      з вами протягом 30 хвилин