Курс Дизайн
Заняття проходять в Online-режимі – тільки живе спілкування з викладачем в міні-групі до 12 студентів і жодних готових відеороликів.
В результаті навчання до 5 моделей та 1 випускний проєкт для твого портфоліо, який презентуєш перед потенційними роботодавцями
Персоналізована допомагаємо з оформленням CV, LinkedIn, пошуку, підбору вакансій, підготовка до співбесіди та підписання offer’у.
онлайн курс Zbrush з нуля
Комплексе навчання Zbrush
Створення деталізованих 3D моделей персонажей. Регулярний розбір домашніх завдань, рекомендації та оцінка практичності застосованих рішень
На професійному рівні володітимеш програмним середовищем Zbrush та матимеш додатковий арсенал технологій необхідний для створення реалістичних персонажей
Практика скульптингу персонажів, елементів ігрового оточення та інших моделей
Створювати та налаштовувати текстури та матеріали в Substance Painter, та робити фінальний рендер
Створиш високодеталізованого 3D-персонажа для портфоліо та презентуєш його перед потенційними роботодавцями
- Створювати характерних персонажів по заданому 2D концепту за допомогою програми ZBrush
- Робити ретопологію та розгортку за допомогою програм 3DS Max і Maya
- Запікати карти текстур та розфарбовувати персонажів в програмі Substance Painter
- Створювати систему ригів та візуалізувати персонажів в програмі Maya та Marmoset Toolbag
- - Додавати атмосферне оточення для персонажа за допомогою світла та реалістичних текстур
- Оживляти готові скульптури за допомогою міміки, волосся, одягу та аксесуарів
Тебе чекає навчання, засноване на практиці з реальними кейсами
Скульптинг
Ретопологія та текстурування
Оточення та одяг
Рендеринг
- Вивчення інтерфейсу та головних меню
- Інструменти для скульптінга, пензлики
- Примітіви програми
- Базовий інструментарій ліплення
- Додавання примітивів в сцену, орієнтація в палітрі Tool та перехід в режим Edit
- Гарячі клавіші роботи з вьюпортом
- Інструменти трансформації об'єктів
- Організація та реорганізація моделі, Polygroup, Subtool
- Способи поділу та з'єднання різних частин моделі
- Анатомія голови та основні параметри
- Практична робота: моделювання голови персонажу
- Трансформації та манипуляції
- Теорія та практика створення топологічної сітки для статичних та анімованих об’єктів
- Полігрупи і іх функції
- Анатомія тіла: Особливості, специфіка та хитрощі скульптингу
- Засоби перенесення деталізації з Low-poly на High-poly модель, повний розбір функціонала Project All
- Практична робота по створенню разних частин персонажів
- Референси та модельні листи, принципи створення
- Виділення за допомогою масок та основні команди
- Створення одягу для персонажу
- Альфи та особливості їх створення
- Правила створення якісної моделі, принципи блокінгу
- Практична робота по створенню полноцінного персонажа в одязі
- Створення власних налаштувань робочого простору та оптимізація процесу ліплення
- Основні принципи текстурування в Zbrush
- Теорія та практика створення топологічної сітки для статичних та анімованих об'єктів
- Методи перенесення деталізації з Low-poly на High-polyмодель, повний розбір функціоналу Project All
- Види освітлення. Використання кольору для посилення композиції та емоцій
- Камери. Прийоми створення динамічних світлових ефектів
- Інструменти рендера
- Практична робота по размалюванню персонажа
- Знайомство з інтерфейсом програми
- Стандартні та розширені примітіви
- Матеріали: що це, як налаштовувати та додавати на моделі, накладати текстури
- Виділення розмірів, текстур і специфікацій матеріалів
- Створення моделей та оточення за допомогою примитівів
- Модіфікатори Edit Poly та Edit Mesh
- Світок Geometry
- Команди для роботи з подоб'єктами
- Групи зглажування
- Скульптінг - способи вигідної подачі моделі
- Практична робота с полігонами
- Створення ігрового хатинки
- Текстування моделей. Основні принципи текстурування в Zbrush
- Освітлення в пейзажах
- Прийоми створення динамічних світлових ефектів
- Створення реалістичності за допомогою текстури
- Рендер моделі
- Поняття нормалі та групи сглажування. Додатковіінструменти
- Зважені нормалі
- Утіліта XForm для сброса зайвої інформациїї
- Правила роботи з опорной точкою об'єкта
- Робота з розгорткою. Юдіми, падінг
- Практична робота по створенню розгортки персонажа
- Редактор матеріалов, карти
- Варіанти освітлення
- Камери та налаштування рендера
- Текстування зброї та оточення
- Інтерфейс програми
- Запеканя карт
- Шари та властивості матеріалов
- Експорт карт в інші програми
- Практична робота по размалюванню персонажа
- Створення лоу моделі
- Накладення сітки. Додавання текстур
- На практиці вчимось зменшувати кількість полігонів на моделі і зберегти якісну сітку
- Рендер персонажа в програмі Zbrush
- Інтерфейс та інструментарій програми Marmoset Toolbag
- Виставлення світлення
- Створення реалістичності за допомогою освітлення
- Накладання карт
- Базові поняття анімації. Іерархія та оснастка
- Система рігов Cat
- Створення скелету в Maya
- Прив'язка до Skin. Ретаргет
- Підготовка дипловного проєкту
- Оформлення портфоліо
- Відкритий захист проєкту
Ти навчатимешся у практикуючого фахівця
Початківцям не з IT, які поки нічого не знають про 3D моделінг, але мріють навчитися створювати 3D-об'єкти
Студентам та людям, які вже мають досвід в 3D моделінгу і хочуть прокачатись у сфері персонажного моделювання
Тим, хто хоче навчитися створювати характерних персонажів з використанням Zbrush
Записуйся на консультацію та отримуй відповіді на свої запитання.
Передова програма для 3D-скульптури, що імітує традиційні методи скульптури, виконані в цифровому вигляді на комп'ютері
Професійне програмне забезпечення для 3D-моделювання, анімації та візуалізації під час створення ігор та проектування
Програма, графічний редактор для моделювання тривимірних об'єктів, анімації, композитингу та візуалізації (за допомогою підключених систем рендерингу)
Програма для ріалтаймового рендеру із вбудованим редактором матеріалів. Дозволяє отримати високо реалістичну картинку за рахунок тонкого налаштування матеріалів, світла та камери.
Додаток для моделювання реалістичних 3d скульптур. TopoGun має професійні інструменти зміни топології тривимірного об'єкта
Інструмент для рендерингу зображень, тривимірних об'єктів, анімації та інтерактивних візуальних ефектів.
Програма для розподіленого рендерингу (візуалізація зображення). Інструмент для швидкого текстурування об'єктів або персонажівдити налагодження коду вручну та знайомий з Xdebug
Багатоплатформовий інструмент для розроблення відеоігор і застосунків, і рушій, на якому вони працюють
Рендер-движок, розроблений болгарською компанією Chaos Group. Це система для візуалізації 3D сцен
Способи оплати
Хочеш дізнатись 🤔 більше - заповни форму!