Курс

UI/UX Designer

  • З нуля навчишся створювати інтерфейси, які вирішують завдання бізнесу
  • Пройдете всі етапи розробки дизайну продукту
  • Освоїти web- і Mobile дизайн, проектування та UX-аналітику

Cтарт: 31 липня

Дізнатись детальніше

Тривалість

96 годин, 16 тижнів

Розклад

Вв 18:00-21:00, Сб 12:00-16:00

Вартість

15490 грн за курс

icon

Можлива оплата
частинами

Чим займається UI/UX Desiger?

Розробкою дизайну інтерфейсів додатків і веб сайтів, а також їх практичного і комфортного використання користувачем.

Курс побудований таким чином, щоб ви послідовно виконали всі етапи циклу розробки - від генерування ідей до створення і здачі готового макету цифрового продукту.

Заробітна плата

UI/UX Desinger

від 400$

до 2300$

Коротко про курс - в відео
з нашим викладачем

Тебе чекає:

  • Інтенсивна практика і розбір домашніх завдань

  • Можливість онлайн навчання + відеозаписи всіх занять

  • 4 проекти в портфоліо, які ти презентуєш експертам і потенційним роботодавцям

  • Допомога з працевлаштуванням, оформлення резюме, підбір вакансій і підготовка до співбесіди

Що буде в курсі

3 місяці інтенсивних практичних занять
Ти отримаєш всі необхідні навички для роботи і на практиці пройдеш всі етапи розробки дизайну продукту.
10 топові програм необхідних UX / UI дизайнеру
Освоїти прийоми роботи з графічними редакторами, навчишся створення ефектів, анімації інтерфейсів і їх інтеграції в проект.
5 етапів дизайн-мислення
Навчишся створювати інноваційний продукт, який буде привабливим для користувача і ефективно вирішить проблеми бізнесу.
Випускний проект для вашого портфоліо
Пройдеш всі етапи розробки дизайну продукту. Навчишся працювати з замовником і успішно презентувати свій продукт.

Після курсу ти зможеш

  • 01

    Розробляти адаптивні дизайн‑ макети для веб‑ сайтів і мобільних інтерфейсів

  • 02

    Розробляти Кросплатформені нестандартні рішення для створення унікального продукту

  • 03

    Працювати з композицією, шрифтами і типографікою при розробці інтерфейсу, з використанням принципів каліграфії

  • 04

    Визначати цілі проекту, формувати його завдання і підбирати інструменти для створення прототипу конкретного проекту

  • 05

    Працювати з гайдлайни iOS і Android , створювати інтерактивні прототипи і проводити їх юзабіліті-тестування

  • 06

    Упаковувати і презентувати свій проект замовнику, а також наповнити власне портфоліо

Ти опануєш

Програми та інструменти

Цей курс для тебе, якщо ти

  • Хочеш стати дизайнером і гідно заробляти
  • Прагнеш стати на рівень вище в сучасному дизайні
  • Замислюєшся про перехід з однієї галузі дизайну в іншу
  • Початківець дизайнер і хочеш системних знань та інтенсивної практики

Програма навчання

Знакомство с профессией UI/UX Дизайнер
  • Знакомство, выбор тем для защиты курсового проекта
  • Кто такой UI/UX дизайнер. Отличия от Web и Product.
  • Функции UI/UX Дизайнера в команде
  • Матрица компетенций UI/UX дизайнера
Обзор инструментов
  • Инструменты работы UI/UX Дизайнера.
  • Figma, Sketch, Adobe XD или Photoshop? Сравнение
  • Adobe Illustrator, Adobe AfterEffects. Что это такое и зачем
Знакомство с Figma
  • Интерфейс Figma. Базовые инструменты. Компоненты
  • Базовые компоненты интерфейса. AutoLayout и привязки в Figma
  • Inputs & Buttons. Создание UX контактной формы
  • Сочетания клавиш для более быстрой работы
  • Сравнение WEB UI Гайдланов: Material, IOS, Windows
Design System
  • Атомарный дизайн, UI-kit, Дизайн системы
  • Атомы, Молекулы, Организмы, Шаблоны, Страницы. Примеры использования атомарного дизайна
  • UI kit для дизайнера: польза, назначение и компоненты
  • Что такое дизайн-системы и где они применяются.
  • Правила построения универсальной UI Card
Типографика в интерфейсах
  • Стили текста в Figma
  • Типы шрифтов. Гарнитура, кегль, кернинг, интерлиньяж
  • Типографические гайдлайны
  • Шрифтовые пары. Адаптивная типографика
  • Размерности и базис типографической схемы
  • Типографический ритм
  • Ресурсы с бесплатными шрифтами
Работа с цветом в UI
  • Теория цвета. Цветовой круг
  • Психологическое значение цвета
  • Цветовые стили в Figma. Правило 60-30-10
  • Основной и акцентный цвет
  • Цветовые модели
  • Цветовые палитры. Инструменты подбора палитр
User Experience
  • Целевая аудитория, карта эмпатии, персоны
  • Почему так важно понимать свою ЦА
  • Виды ЦА
  • Метод персон. Откуда брать данные?
  • Что такое карта эмпатии и где она пригодится?
  • Построение карты путешествия пользователя
  • Когда нужна карта путешествия пользователя
  • Определение целей карты путешествия пользователя
UX Исследования
  • UX Исследования
  • Какой метод исследования выбрать?
  • Отличия методов. Количественный/качественный. Поведенческий/отношенческий.
  • Методы UX исследований
User Flow
  • UX. User Story и User Flow
  • Как писать User Story?
  • Структура User story
  • Как создавать User Flow
Web-дизайн
  • Работа в команде дизайнеров
  • С какими трудностями сталкивается дизайнер в команде
  • Практическое задание. Студенты учатся работать в команде
Принципы композиции в интерфейсах
  • Сетки в дизайне
  • Терминология. (Колонки, столбцы, поля, межколоночный пробел)
  • Виды колоночных сеток
  • Модульные решения в интерфейсах
  • Золотое сечение и другие методы рорганизации пространства
  • Правила построени универсальной UI Card
Landing page
  • Принципы создания Landing page.
  • Что такое лэндинг и зачем он нужен?
  • Примеры создания лэндингов
  • Отличия плохого лендинга от хорошего
Адаптивный дизайн
  • Респонсивный vs адаптивный дизайн: в чем разница и какой выбрать?
  • Что такое респонсивный дизайн
  • Что такое адаптивный дизайн
  • Примеры респонсивного и адаптивного дизайна
  • Как выбрать между адаптивным и респонсивным дизайном для вашего сайта​
  • Построение полной адаптивности
UI/UX Дизайн
  • Wireframes. Mockups. Prototypes
  • Чем же Wireframes отличается от Mockups и Prototype?
  • Примеры использования Wireframes, Mockups, Prototypes
Mobile design
  • Особенности дизайна мобильных приложений
  • Комплексное руководство по дизайну мобильных приложений
  • Конкретные примеры как нужно и не нужно делать разрабатывая интерфейс мобильных приложений
Гайдлайны iOS/Android
  • Гайдлайны iOS/Android
  • Что это такое и почему они так важны?
  • Human Interface Guidelines
  • Material Design
  • Работа над iOS версией приложения для диплома
  • Особенности дизайна под iOS
  • Работа над Android версией приложения для диплома
  • Особенности дизайна под Android
Работа над портфолио
  • Воркшоп. Создаем работу в портфолио
  • Портфолио дизайнера. Dribbble и Behance
  • Что такое Dribbble?
  • Что такое Behance?
  • Особенности работ под Dribbble и Behance
  • Примеры хороших и плохих кейсов
Защита выпускных проектов
  • Защита проекта
  • Детальный разбор курсовых работ

Хто читає?

Дарина Редько

UI/UX Designer в VRG Soft

Досвід роботи в дизайні більше 3 років. Є досвід роботи на фрілансі і в великих мережевих компаніях.
Більше 80 проектів різної складності: починаючи від односторінкових сайтів-візиток, закінчуючи великими інтернет-магазинами і корпоративними сайтами. Всі проекти реалізовувала з нуля, тому має величезний досвід ведення переговорів з замовниками.

Роботи наших випускників

По закінченню курсу твоя робота може бути тут

Допомога в працевлаштуванні

Кожен випускник отримує допомогу і підтримку від кар'єрного консультанта Level Up

  • Допомога в складанні IT-резюме та проходження співбесіди
  • Індивідуальні консультації з пошуку роботи та розвитку кар’єри
  • Регулярне інформування про відкриті вакансії від наших компаній-партнерів
  • Безкоштовні відвідування івентів по soft skills і зустрічей c HR компаній для всіх студентів

Початок курсу

31 липня

Тривалість

96 годин, 16 тижнів

Розклад

Вв 18:00-21:00, Сб 12:00-16:00

Вартість

15490 грн за курс

Можлива оплата
частинами
3 платежi по 5350 грн

Чекаємо на тебе