Твоє майбутнє в дизайні починається тут!

Навчишся досліджувати продукт до початку дизайну: виявляти потреби користувача, описувати завдання і формувати стратегію, яка збереже час і нерви
Опрацювання логіки та структури інтерфейсу за допомогою канвасів, прототипів і UX-інструментів. Акцент на рішення, які приносять цінність бізнесу
Робота з модульними сітками, шрифтами, кольоровими схемами та дизайн-системами. Фокус на візуальну цілісність і емоційний відгук користувача
Оптимізація процесів, генерація ідей, автоматизація рутини та створення ефектних рішень з використанням штучного інтелекту та анімації "вау" ефекту
Повний цикл роботи над проєктом — від технічного завдання до публічної презентації. 5+ готових робіт у портфоліо для старту або апгрейду кар'єри
Почніть свій шлях у UI/UX дизайні з безкоштовного заняття! Дізнайтеся основи та отримайте уявлення про наші курси, не витрачаючи ні копійки
- Створювати сучасні інтерфейси для web і mobile, використовуючи Figma, сітки, дизайн-системи та адаптив
- Генерувати UX/UI-рішення, які не просто «гарні», а закривають задачі бізнесу й покращують досвід користувача
- Використовувати AI-інструменти для прискорення рутинних процесів, генерації ідей, текстів, зображень і анімацій
- Проєктувати весь цикл розробки дизайну: від аналізу потреб користувачів до створення та тестування прототипів
- Реалізовувати дизайн-проєкт на основі реального ТЗ з дослідженням, презентацією та фідбеком від ментора
- Застосовувати ефективні методології UI/UX-дизайну, складати дизайн-документацію та вміти презентувати свій проєкт замовнику
приклади, чого ти зможеш досягти на курсі ігрового 3D моделювання
Тебе чекає навчання, засноване на практичній роботі з реальними кейсами
Дослідження та Аналітика
Проектування UX продукту
Працюючий UI дизайн
AI-інструменти
- Design Thinking: 5 етапів дизайн-мислення
- Табуретка Нормана
- Планування Дизайн-процесу
- Типи проектів та Дизайн-процесів для них
- Основи Бізнес аналізу. Vision
- Lean Canvas VS Business model canvas
- Інформаційна архітектура
- Data Model Diagram
- Матриця емпатії & JTBD
- Сustomer journey mapping & Service Blueprint
- User Flow
- Figma - базові інструменти. Компоненти.
- Базові компоненти інтерфейсу.
- Inputs & Buttons
- Створення UX контактної форми.
- Material Design Guidelines для мобільного дизайну
- Human Interface Guidelines (IOS Guidelines)
- Бред Фрост - 5 рівнів організації макета
- Атоми
- Молекули
- Організми
- Темплейти
- Сторінки
- Колірний круг
- Кольорові стилі в Figma
- Правило 60-30-10
- Психологічне значення кольору
- Колористичний аналіз конкурентів
- Інструменти підбору палітри
- Стилі тексту в Figma
- Типографські гайдлайни
- Адаптивна типографіка
- Шрифтові пари
- Розмірності і базис друкарською схеми
- Типографським ритм
- Як будувати модульну сітку?
- Компоненти на сітках і компоненти на відступи
- Вертикальний і горизонтальний ритм
- Розмірний модуль - що таке кратність 8 і які є альтернативи
- AutoLayout і прив'язки в Figma
- Побудова повної адаптивності
- Модульні рішення в інтерфейсах
- Золотий перетин і інші методи організації простору
- Правила побудови універсальної UI Card
- Де застосовується прототипирование?
- Чим можна виконувати його?
- Вибудовуємо першу карту екранів
- Low Fidality Prototype
- High Fidality Prototypes
- Основи векторної графіки
- Крива Бельзе
- Векторні примітиви і їх властивості
- Логічні операції над векторними об'єктами
- Знайомство з Adobe Illustrator
- Класифікація іконок
- Принцип вирівнювання ваг
- Сервіси з готовими іконками
- Шрифтові іконки
- Типи конкурентного аналізу
- Як визначити конкурентів
- Що і як аналізувати?
- Матриця фіч
- Як проводити глибинне інтерв'ю.
- Методи отримання даних.
- Робота з ЦА.
- Збір даних.
- Створення опитувальників.
- Метод персон
- Основи сприйняття візуального контенту
- Число Міллера
- Z-Pattern, F-pattern та інші.
- UX сторінки одного товару інтернет-магазину
- 5 типів покупців за N/N Group
- Проектуємо UX головної сторінки E-commerce сайту.
- Розставляємо тригери.
- Підготовка графіки до анімації
- AEUX плагін
- Прості анімації властивостей
- Модіфікаторі шейпів
- Морфінг в AE
- Модулі для персонажной анімації
- Базові скрипти
- Моделювання сипучих речовин і рідин: Newtoon2
- Підготовка анімації до розробки - плагін Lottie
Ти навчатимешся у практикуючого фахівця
графічний онлайн-редактор для спільної роботи дизайнерів, розробників, маркетологів та менеджерів. У Figma можна малювати елементи інтерфейсу, створити інтерактивні прототипи сайтів та програм, ілюстрацій, векторну графіку. Більшість дизайнерів створюють у ній макети сайтів для CMS
Графічний та багатофункціональний редактор, для роботи зображеннями та відеофайлами. А ще для постобробки рендерів
генеративна нейромережа, що може створювати зображення на основі текстового опису, наданого користувачем
Способи оплати
Хочеш дізнатись 🤔 більше - заповни форму!