Курс Blender +3D-друк

3D-моделювання з нуля, пройдеш весь шлях — від першої форми у Blender до реального об’єкта, надрукованого на 3D-принтері. Курс поєднує дизайн, технології та практику: моделювання, скульптинг, текстурування, рендеринг, підготовка до друку й сам друк.
Встигни почати навчання!

Опануй затребувану професію за вигідною ціною!

img
img
Курс 3D моделювання у Blender

Навчання
без води

Практичний підхід з першого заняття. На кожному занятті — конкретний інструмент, одразу — застосування його на практиці у своїх проєктах.

  • Живі заняття онлайн у мінігрупах до 10 учасників
  • Постійний фідбек, розбір домашніх, підтримка ментора
  • Необмежений доступ до матеріалів і записів 
Проєкти автора курсу
Кому підійде курс по Blender
img
01 Новачку, який хоче спробувати себе в 3D і побудувати кар'єру в геймдіві, кіно, рекламі або дизайні
02 2D та UI/UX дизайнера, які хочуть вдихнути життя в свої інтерфейси та додати їм “Вау” ефекту
03 Інженерам, майстрам та ентузіастам, які  хочуть навчитися створювати індивідуальні вироби готові до друку на 3D-принтері — з урахуванням форми, стійкості, механіки та типу пластику
Скільки заробляє
3D-друкар?
  • – Junior — від $700
  • – Middle — $1200–2000+
  • – Верхньої межі немає: все залежить від навичок, портфоліо й технологій, з якими працюєш
Встигни почати навчання!

Опануй затребувану професію за вигідною ціною!

img
Чому саме Blender
Універсальний
інструмент
підходить для створення персонажів, об’єктів, інтер’єрів, сцен для ігор, реклами та кіно
Підходить і новачкам,
і досвідченим
дружній інтерфейс для старту та гнучкість для професіоналів
Безкоштовний і
повнофункціональний
усі можливості одразу доступні, без доплат і ліцензій.
Програма курсу

Тебе чекає навчання, засноване на практичній роботі з реальними кейсами

img

Modeling&Texturing

img

Робота з концептами

img

Адаптація під ігрові движки

img

Рендеринг

Модуль 1 Blender
  • Знайомство з интерфейсом програми Blender
  • Налаштування інтерфейсу
  • Основні етапи роботи в програмі
  • 3D-Вьюпорт, налаштування Viewport
  • Трансформації об'єктів у Blender
Модуль 2 Add-ons у Blender
  • Поняття add-on
  • Вбудовані add-ons
  • Активація вбудованих аддонів, Розбір BoltFactory
  • Практична робота по темі Add-ons
Модуль 3 Слайсери Cura та CrealityPrint
  • Підготовка до роботи слайсера CrealityPrint
  • Основні параметри налаштування друку
  • Калібрування принтера
  • Підготовка об'єкта до друку
  • Види підтримок, створення підтримок CrealityPrintу
  • Автоматичне та ручне малювання швів
Модуль 4 Друк pla, abs, petg, tpu
  • Розбір особливостей друку різних видів пластику
  • Спеціальні кріплення для зміни кріплення філаменту на 3д-принтері
  • Налаштування принтера під різні види пластику
  • Поширені помилки друкарів
  • Бази та сайти готових 3д-моделей
Модуль 5 3D і 2D об'єкти
  • Створити стандарті моделі у Blender : mеsh, curve, surface та ін.
  • Створення 2д- та 3д- об'єктів
  • Основні параметри 2д- та 3д- об'єктів
  • Додаткові налаштування для 2д- та 3д- об'єктів
Модуль 6 Полігональне моделювання
  • Основні етапи полігонального моделювання
  • Поняття "сітка", "vertex", "edge"," poligon"
  • Принципи Low-poly та High Poly model
  • Топології при моделюванні
  • Практичне завдання - створення першої моделі у режимі edit mode за референсом зламаної шестерні до електричного замка
Модуль 7 Oріджин, трансформації від оріджина та 3D курсора
  • Поняття "оріджин"
  • Трансформація об'єктів від оріджина та 3d курсора
  • Практичне завдання - моделювання складної шестерні по референсу
Модуль 8 Модифікатори
  • Змоделювати знак Renault з кріпленнями по референсу реальної деталі
  • Використання модифікаторів mirror, bevel, sabdiv
  • Практична робота - зробити знак іншої марки на вибір
Модуль 9 Модифікатори
  • Практика робота - додавання об'ємного тексту або тиснення на hard surface model
  • Використання модифікаторів screw, Scin, soldify, boolean
Модуль 10 Полігональне моделювання
  • Змоделювати тіло персонажа з використанням режима edit-mode
  • Практичне завдання - використання отриманих знань з полігонального моделювання
Модуль 11 Практична робота
  • Практична робота - моделювання голови персонажу( робимо голову змії до тіла з попереднього заняття)
  • Анатомія голови та основні параметри
  • З'єднуємо всі частини моделі у єдине ціле, адаптуємо модель для друку
Модуль 12 Моделювання за допомогою displase
  • Практичне завдання - Litophane, моделюємо куб з літофанією та підготовлюємо його до друку
  • Створення основи і корегування пропорцій зображення за допомогою UV-map
Модуль 13 Оптимізація, підготовка до проекту
  • Оптимізація сітки
  • Артефакти у Blender
  • N-Gon, робота з видалення N-Gon ів
  • Вибір теми проекту та пропрацювання плану моделювання
Модуль 14 Zbrash
  • Основні відомості про zbrash
  • Робота з примітивами програми
  • Види пензлів та скульптинг за допомогою основних пензлів
  • Можливості Dayna mesh
Модуль 15 Zbrash
  • Рivot та трансформація об'єктів в збраш
  • Симетрія об'єктів
  • Магія маски моделі при скульптингу
Модуль 16 Zbrash
  • Скульпт текстури об'єкта з альфи
  • Робота з альфа-картою для швидкого створення 3д-об'єктів
  • Деталізація моделі за допомогою альфи
Модуль 17 Практична робота по створенню персонажа з повним циклом
  • Практичне заняття зі скульптингу моделі рухливого дракона для 3д-друку - моделюємо частинку тіла та робимо її деталізацію
Модуль 18 Практична робота по створенню персонажа з повним циклом
  • Практичне заняття зі скульптингу моделі рухливого дракона для 3д-друку - моделювання голови дракона
Модуль 19 Практична робота по створенню персонажа з повним циклом
  • Практичне заняття зі скульптингу моделі рухливого дракона для 3д-друку - заскульптити лапи та хвіст
Модуль 20 Практична робота по створенню персонажа з повним циклом
  • Зробити кріплення та об'єднати в модель для друку
  • Практичні навики роботи з boolean
Модуль 21 Рендер персонажа в програмі Blender
  • Зібрати просту сцену для рендеру моделі в блендер
  • Виставлення освітлення та камери
  • Створення реалістичності за допомогою освітлення
  • Принципи текстурування у Blender
Модуль 22 Моделювання взуття
  • Створення реалістичного взуття у Blender
  • Полігональне моделювання рифленої підошви
Модуль 23 Моделювання взуття
  • Моделювання верхньої частини взуття
Модуль 24 Моделювання взуття
  • Збірка частин моделі у єдине ціле
  • Підготовка моделі до друку
Модуль 25 Захист проєкту
  • Презентація проєкту
Після курсу ти зможеш:

Створювати і друкувати власні 3D-моделі будь-якої складності

Працювати з готовими моделями з баз і адаптувати їх під себе

Розбиратись у механіці, формі, деталізації

Моделювати технічні об’єкти: гайки, болти, логотипи, шестерні

Сформуєш 3D-портфоліо, з яким не соромно йти до замовника чи на роботу

Впевнено працювати з 3D-принтером і налаштовувати слайсинг

В результаті: 12+ моделей + випускний проєкт
Курс
Blender +3D-друк
Старт
23 липня
Тривалість
60 годин, 12 тижнів
Розклад
Ср 18:00-20:30,
Нд 10.00-12.30
Формат
Онлайн наживо
Записавшись ти отримаєш!
  • ЖИВЕ навчання від викладача-практика
  • 60 годин з практичною частиною
  • Перевірка ДЗ та фідбек
  • Закритий чат групи для спілкування
  • Підготовка з складання CV, LinkedIn
Вартість курсу  20 000 грн є оплата частинами від Монобанку Знижка -20% для ЗСУ та демобілізованих

    Отримати консультацію

    Пропозиція для компаній

    Якщо ви hr-менеджер, відповідаєте за навчання та вибір курсів у компанії чи просто є співробітником, який хоче підвищити свої скіли - маємо для вас спеціальні умови:

    • Індивідуальні знижки при покупці курсів
    • Сертифікат про проходження курсу
    • Оперативна робота з рахунками та актами
    • Додаткова підтримка від менторів

    Введіть слово, щоб почати пошук

    dontleave

    Ви впевнені, що Вам не потрібна наша консультація?

      Отримати консультацію

      happy Вітаю! 👏

      Ти вже на півдорозі до успішної кар'єри в IT

      Вашу заявку прийнято, ми зв'яжемося
      з вами протягом 30 хвилин