- Знайомство з интерфейсом програми Blender
- Налаштування інтерфейсу
- Основні етапи роботи в програмі
- 3D-Вьюпорт, налаштування Viewport
- Трансформації об'єктів у Blender
- Поняття add-on
- Вбудовані add-ons
- Активація вбудованих аддонів, Розбір BoltFactory
- Практична робота по темі Add-ons
- Підготовка до роботи слайсера CrealityPrint
- Основні параметри налаштування друку
- Калібрування принтера
- Підготовка об'єкта до друку
- Види підтримок, створення підтримок CrealityPrintу
- Автоматичне та ручне малювання швів
- Розбір особливостей друку різних видів пластику
- Спеціальні кріплення для зміни кріплення філаменту на 3д-принтері
- Налаштування принтера під різні види пластику
- Поширені помилки друкарів
- Бази та сайти готових 3д-моделей
- Створити стандарті моделі у Blender : mеsh, curve, surface та ін.
- Створення 2д- та 3д- об'єктів
- Основні параметри 2д- та 3д- об'єктів
- Додаткові налаштування для 2д- та 3д- об'єктів
- Основні етапи полігонального моделювання
- Поняття "сітка", "vertex", "edge"," poligon"
- Принципи Low-poly та High Poly model
- Топології при моделюванні
- Практичне завдання - створення першої моделі у режимі edit mode за референсом зламаної шестерні до електричного замка
- Поняття "оріджин"
- Трансформація об'єктів від оріджина та 3d курсора
- Практичне завдання - моделювання складної шестерні по референсу
- Змоделювати знак Renault з кріпленнями по референсу реальної деталі
- Використання модифікаторів mirror, bevel, sabdiv
- Практична робота - зробити знак іншої марки на вибір
- Практика робота - додавання об'ємного тексту або тиснення на hard surface model
- Використання модифікаторів screw, Scin, soldify, boolean
- Змоделювати тіло персонажа з використанням режима edit-mode
- Практичне завдання - використання отриманих знань з полігонального моделювання
- Практична робота - моделювання голови персонажу( робимо голову змії до тіла з попереднього заняття)
- Анатомія голови та основні параметри
- З'єднуємо всі частини моделі у єдине ціле, адаптуємо модель для друку
- Практичне завдання - Litophane, моделюємо куб з літофанією та підготовлюємо його до друку
- Створення основи і корегування пропорцій зображення за допомогою UV-map
- Оптимізація сітки
- Артефакти у Blender
- N-Gon, робота з видалення N-Gon ів
- Вибір теми проекту та пропрацювання плану моделювання
- Основні відомості про zbrash
- Робота з примітивами програми
- Види пензлів та скульптинг за допомогою основних пензлів
- Можливості Dayna mesh
- Рivot та трансформація об'єктів в збраш
- Симетрія об'єктів
- Магія маски моделі при скульптингу
- Скульпт текстури об'єкта з альфи
- Робота з альфа-картою для швидкого створення 3д-об'єктів
- Деталізація моделі за допомогою альфи
- Практичне заняття зі скульптингу моделі рухливого дракона для 3д-друку - моделюємо частинку тіла та робимо її деталізацію
- Практичне заняття зі скульптингу моделі рухливого дракона для 3д-друку - моделювання голови дракона
- Практичне заняття зі скульптингу моделі рухливого дракона для 3д-друку - заскульптити лапи та хвіст
- Зробити кріплення та об'єднати в модель для друку
- Практичні навики роботи з boolean
- Зібрати просту сцену для рендеру моделі в блендер
- Виставлення освітлення та камери
- Створення реалістичності за допомогою освітлення
- Принципи текстурування у Blender
- Створення реалістичного взуття у Blender
- Полігональне моделювання рифленої підошви
- Моделювання верхньої частини взуття
- Збірка частин моделі у єдине ціле
- Підготовка моделі до друку
- Презентація проєкту