Програма курсу пройшла рев’ю IT-компаній і повністю відповідає вимогам ринку, тому 95% випускників знаходять першу роботу після навчання.
Заняття проходять в Online-режимі – тільки живе спілкування з викладачем в міні-групі до 12 студентів і жодних готових відеороликів.
Персоналізована допомагаємо з оформленням CV, LinkedIn, пошуку, підбору вакансій, підготовка до співбесіди та підписання offer’у.
Багато практики, робота по пайплайну реальних студій та конструктивний зворотний зв'язок
Теоретичні знання вчитимешся відразу застосовувати на практиці. Познайомишся з усіма видами тестування і навчишся використовувати їх
Жодних відеоуроків та шаблонних завдань. Онлайн заняття з викладачем у міні-групі 6-14 студентів з можливістю прямої комунікації
Кожна тема включає практичне завдання. Регулярний розбір домашніх завдань, рекомендації та оцінка практичності застосованих рішень
Після закінчення навчання ти зможеш повернутися до пройденого матеріалу і відеозаписів занять протягом року
Представляє собою Кейс із тестування — як тестове завдання у студіях, який стане гарним підтвердження твоїх навичок
- Тестувати ігри на всіх рівнях. Будувати сценарії тестування та роботу з логами
- Працювати з різноманітними ігровими платформами та інструментами, зберігати лог-файли ігрових сесій та виконувати заміри споживання ресурсів ПК
- Розуміти особливості платформ, процесів розробки, стеку на базовому рівні та життєвого циклу ПЗ
- Розумітись в основних механіках, реалізованих в іграх. Самостійно розробляти план тестування, спираючись на техніку тест-дизайну
- Грамотно оформлювати документацію: складання інформативних баг-репортів, верхньорівневих чек-листів, тест-кейсів та звітів
- Використовувати функціональне, нефункціональне, позитивне та негативне тестування
Тебе чекає навчання, засноване на практичній роботі з реальними кейсами з світу IT
Види та методологій тестування
Особливості у геймдев тестуванні
Ігрові платформи та інструменти
Тестова документація та звіти
- Загальні поняття та терміни у тестуванні
- Види, цілі та завдання тестування
- Відмінності тестування ПЗ від тестування Ігор
- Матриця компетенцій Тестувальника ігор
- Детальніше про пайплайн аутсорсу та трохи про продукт\аутстаф
- Ваша тест команда
- Команди інших департаментів
- Замовник та паблішер
- Платформотримач
- Кінцевий користувач та його фідбек
- Дизайн документація. Тестплан. Чеклісти\тесткейси
- Загальні геймдев поняття. Ігровий сленг
- Quality Assurance
- Процеси. ПМ-и
- Програмування та геймдизайн
- Дизайн\Арт\Анімації
- Поняття «ігрова механіка». Опис механікі тестами
- Взаємодія механік
- Black/White Box на реальних ігрових прикладах. Метод тестування «всіх пар», тестування переходів станів
- PC - steam \ egs \ winGamePass
- consoles,VR, steamdeck
- mobile
- web браузер та ігри на TV
- Unreal Engine \ Unity\ Godot
- CryEngine. Frostbite. REDengine. Source. 4A Engine
- VCS, білди і коміти
- Test Management System (на прикладі testomat )
- GitHub як багтрекер та майбутній репозиторій для портфоліо
- Google Docs and Excel
- Jira як таск-трекер та система для ведення багів
- Console "managers", obs, fiddler
- PC windows. Linux\MacOS
- Consoles XBOX\PS\Switch, Steamdeck
- Mobile
- Web браузер та ігри на TV
- VR
- Windows xbox app
- Steam\EGS
- Загальні вимоги для релізу Про сертифікації платформ
- Активна ігрова платформа
- Ігрова платформа в режимі очікування
- Ігрова платформа в режимі мультизадачності
- "Проходимість" гри
- Налаштування та Навігація
- Локалізація
- Онлайн Рейтинги "ладдеру"
- Локальна гра
- Сейви
- Звук
- Ввід з контроллеру
- Кросс-сейви
- Онлайн-сегментизація мультиплеєру
- Ігрові режими
- Кросс платформ-сумісності
- HDR/4K Режими відображення картинки
- Підключення до сторонніх сервісів. Лінкування EA\Epic акаунтів
- Постійна пам'ять пристрою. Запис та доступність
- Персональна інформація і дані юзера. Запити від гри
- Чат та його налаштування. М'ют і блок
- Controller \ Gamepad
- Console
- Заборони
- Підключення до мережі
- Ігрові сервіси
- Занижена швидкість
- Сервіси платформи
- Нестабільність мережі
- Доступ до гри. Валідація віку гравця
- Контент згенерований гравцями
- Система репортів Мультиплеєр
- Нещодавні гравці
- Кросс платформа та кросс нетворк. Список друзів. Інвайти
- Можливість грати у частину гри при завантаженні якогось %
- Завантаження додаткового конетнту. Локалізаційні паки
- Доступність без перезавантаження.Активація DLC під час гри
- Залежності від ДЛЦ та сейвів. Сейви на ДЛЦ контенті та рефанд
- Відображення цін на додатковий інгейм контент.Різниця у відображенні
- Підключення контроллеру до системи та його прив'язка до юзеру
- Відключення контроллеру та юзеру
- Привілегії юзера та сімейних акаунтів
- Відображення ніку та аватару
- Доступ до інших профілів
- Зміна даних профілю. Апдейт цієї інформації у реальному часі
- Ачівки та бали
- Прогрес, сейви, ачівки
- Зміна юзеру
- Хмарне сховище
- Резюме, прескрін, інтерв'ю, випробувальний термін, зріст грейду
- Як розвивати не лише навички тестування, а й мислення геймера
- Перспективи та автоматизація
Ти навчатимешся у практикуючого фахівця
Початківцям не з IT, які поки нічого не знають про тестування, але хочуть потрапити через нього в геймдев
Новачкам, які вивчали тестування, але поки не змогли структурувати знання і знайти роботу в Геймдеві
Тим, хто уже працює тестувальником в іншій сфері, але втомився і хочеш спробувати себе в суміжній, але більш цікавій галузі
Записуйся на консультацію та отримуй відповіді на свої запитання.
для симуляції інтернет-сценаріїв тестів
платформа для ігор та специфічних гейм-тестів
баг трекер та профіль з портфоліо
робота з тест документацією
система відстеження помилок, призначена для організації спілкування з користувачами, і для управління проєктами
для апаратного моніторингу потужностей ПК
TTP-проксі / HTTP-монітор / зворотний проксі-сервер для аналізу інтернет трафіку гри та симуляції тестів з його обмеження
Способи оплати
Хочеш дізнатись 🤔 більше - заповни форму!