Як перетворити своє хобі в перспективну професію?
21.05 в 18:30 запрошуємо практичний воркшоп для новачків, які замислюються про зміну професії у тестування програмного забезпечення в GameDev індустрії.
В рамках нашого живого вебінару з Team Lead QA Pushka Studios, Олексієм Рогальським, розберемо основні поняття процесу тестування та чи дійсно можливо з нуля за 2,5 місяців опанувати професію Тестувальника ігор та знайти роботу.
За 1,5 годинний майстер-клас ви дізнаєтесь:
- Чим займається тестувальник. Цілі та завдання тестувальника ПО
- Матриця компетенцій QA фахівця в GameDev індустрії. Плюси/мінуси та міфи QA.Тестування як процес
- Особливості тестування ігор, як працювати з ігровими механіками
- Що повинен знати і вміти тестувальник ігор, які софт-скіли потрібні цьому фахівцю та скілько потрібно часу щоб усе це опанувати
- Де шукати першу роботу і який кар’єрний шлях на вас чекає?
А саме головне на майстер-класі разом з викладачем попрактикуємося у розборі простий тестовий сценарії з різних сторін та підходів, щоб у учасників склалося розуміння того, як слід підходити до QA-процесів у сучасних проектах.
Кому варто відвідати наш воркшоп?
- Поки нічого не знаєш про тестування, але хочеш потрапити через нього в геймдев
- Геймерам, які хочуть перетворити своє захоплення на перспективну професію і увірватися в геймдев індустрію
- Тим, хто вже працював тестувальником в іншій сфері, але втомився і хочеш спробувати себе в суміжній, але більш цікавій галузі
- Хто хочете поспілкуватися з практикуючим спеціалістом, який зможе відповісти на всі питання про роботу QA Engineer
Олексій Рогальський
Team Lead QA Pushka Studios- Досвід роботи в тестуванні 7 років
- 7+ успішно реалізованих ігрових проєктів на платформах XBOX, Playstation, PC та Nintendo
- Досвід лектора на подіях GGC’23-24 та DOUGameDev
Дата
Формат
Вартість
Реєстрація обов’язкова
Кількість мість обмежена – покваптесь зайняти своє місце!