Теорія та практика системних продажів в IT компанії.
Розповімо про процеси продажів на прикладі компанії Mobindustry. Дізнаєтеся як відбувається пошук потенційних клієнтів, як систематично доводити їх до угоди, як відпрацьовувати гіпотези. Розповімо як розвивати комерційні відносини з поточними клієнтами.
На івент:
- Структура відділу продажів в компанії.
- Джерела лідів, процедура їх скорингу.
- Лідогенерація – холодний контакт, як пишемо листи.
- Яку інформацію ми отримуємо від клієнта, як ми будуємо з ним довірчі відносини.
- Хто такий потенційний клієнт, і як зрозуміти що це наш клієнт.
- Які інструменти ми використовуємо, CRM, воронки продажів, показники.
- Як шукаємо співробітників у відділ продажів.
- Хто такий хороший продавець.
- Як ловити велику рибу і виходити на нові ринки
Спікер:
Іцкович Максим
Засновник та керівник аутсорсингової компаніїСпівзасновник Дніпропетровського IT кластеру. Серійний підприємець. В IT індустрії 16 років.
Кому буде корисно?
- фахівцям в продажах та маркетингу (в тому числі не IT),
- керівникам компаній,
- маркетологам,
- аккаунт менеджерам,
- проектним менеджерам.
Деталі заходу
Дата
04 березня 18:30
Локація
вул. Троїцька, 21Г.
Вартість
200 грн
* в день івенту 250
Реєстрація обов’язкова!
Або заповніть форму: