Як упакувати своє портфоліо 3D artist’у?

18.10.2023 1 хв
Як упакувати своє портфоліо 3D artist'у?
Реєстрація закрита

Навчання з 3D моделювання успішно завершене, резюме написано, а черги з замовників так і немає.🙈 А чи не забули про вашу візитку – портфоліо?

Тоді запрошуємо 26 жовтня о 18:30 на онлайн meetup: Яким має бути портфоліо 3D artist початківця, щоб тебе помітили.

Де ви точно розберетесь, як створити привабливе портфоліо для 3D-художника початківця. На які “дрібниці” звернути увагу і отримаєте поради, які дійсно працюють і сприяють швидкому старту кар’єри!

На зустрічі поговоримо:

🤔 Що найголовніше в портфоліо початківця
🧘‍♀️Як знаходити ідеї для своїх робіт
🗿Скільки та які повинні бути роботи
👀 Де та як шукати перші замовлення
🧑🏻‍🎓Основні 3Dшні платформи, соцмережі і не тільки
🔎Чи можна отримати замовлення без портфоліо
📈 Чек ліст для роботи над портфоліо

Як упакувати своє портфоліо 3D artist'у?

Юрієм Гунчаком

Senior 3D artist Polygonster Studio

Понад 5 років у 3D, з них 3 роки викладач курсу 3D Maya. Працював над грою Between Realms, GUNGRAVE G.O.R.E. та над іншими відомими іграми. Сфера інтересів у моделюванні – техніка, пропси та зброя. Як основний інструмент моделювання віддаю перевагу Autodesk MAYA, також працюю в Substance Painter, ZBrush, Marmoset Toolbag 3, UVLayout та інших актуальних пакетах.

Більшість легендарних персонажів народженні в маленькій кімнаті в компьютері 3D художника початківця!

Тож реєструйся і давай разом прокачаєм твоє портфоліо по – максимуму!🚀

Чекаємо на тебе

Дата

26 жовтня, о 18:30

Формат

Online, Zoom

Вартість

ваш відгук 😉

Реєстрація обов’язкова

Кількість мість обмежена – покваптесь зайняти своє місце!

Дзвоніть за телефонами

або
Реєстрація закрита